Kegemaran Hakimi Suka Berdiri

2:28:00 PM 9 Comments A+ a-


Bila merangkak semakin laju mula lah cari akal nak buat aktiviti baru.. 


7bulan hakimi dah mula berdiri dan berpaut.  Tak kenal erti jatuh.. nangis.. pasti dia akan ulang balik memaut dan berdiri.

Mama tegur kalau jatuh terhantuk sikit nangis mama tak kasi panjat berdiri lagi...

terus bila jatuh dia tak nangis.. hahaha





Bijak sungguh anak soleh mama ni. Ini 10bulan dah pandai berjalan ni.. inshaaAllah..


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

9 insan comel komen

Write insan comel komen
IbuNoey
AUTHOR
5/06/2014 2:47 PM delete

haha..lama tak jenguk kimi..ewahhh..7 bulan dah reti nak memapah yer..rasanya memang 10 bulan dah reti la berjalan budak tembam nih..ni dah berapa kilo ni,jijah?

Reply
avatar
nasa mulia
AUTHOR
5/06/2014 3:18 PM delete

faham dia ye teguran mama dia..

Reply
avatar
5/06/2014 3:31 PM delete

Anak akak tak boleh jalan lagi, huhu asik memapah jer, maybe lambat sikit kot tapi takpelah kang jenuh pulak nak mengejar dia je hehh

Reply
avatar
Cik Puan Rara
AUTHOR
5/06/2014 3:48 PM delete

dh besar dh kimi.lepas ni berlari pulak.

Reply
avatar
husna zahidi
AUTHOR
5/06/2014 3:49 PM delete

cepat kimi membesar..dah nak boleh berjalan dah.. kimi macam sukakan cabaran je..

Reply
avatar
5/06/2014 9:04 PM delete

makin maju dah kimi cepat dia nak berjalan..ligat dan lasak nampak gaya tu..badan pun dah tegap..

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
5/09/2014 2:33 AM delete

elok la dia bertatih awai jiejah sng xyah ajaq dah pkai walker kan hehee..pgg jela nnt hehee, jga takut jatuh tsembab nnt..

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
5/17/2014 11:02 AM delete

Cepat hakimi belajat jalan..bagus nih jijah...dpt kaki memg xigt dunia la hakimi

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!