Bila Ada Anak Kecik Ni Termometer Wajib Ada

8:00:00 AM 14 Comments A+ a-


Bila dah ada anak kecik ni wajib kat rumah ada standby termometer kan..
yela boleh pantau suhu anak bila rasa demam atau tidak.



termometer ni bagus. letak kat ketiak anak/baby nanti dia akan berbunyi bila dah ada bacaan. dan termometer ni juga la digunakan untuk pesakit di wad untuk cek suhu baby :)

setakat hakimi 8bulan ++ ni belum pernah demam lagi. Alhamdulillah.. moga Allah beri zulhakimi zaim kesihatan yang baik.. Amin...


p/s: eh bukan baby je boleh guna tau.. semua usia boleh.. hihihi


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

14 insan comel komen

Write insan comel komen
nurul husna
AUTHOR
5/28/2014 9:04 AM delete

betul tu...termometer n alat penyedut hingus baby kena ada kat umah...

Reply
avatar
Maria Hasun
AUTHOR
5/28/2014 9:19 AM delete

amin . semoga anak awk membesar dgn sihat

Reply
avatar
Cik Itah@RRP
AUTHOR
5/28/2014 9:57 AM delete

salam. alhamdulillah kimi baik+ saja :)

p.s menabung lenovo :)

Reply
avatar
5/28/2014 10:14 AM delete

Kan. Tsha pon stanby 1 .huhuhu.alhmdulillah hakimi sht ye

Reply
avatar
5/28/2014 12:49 PM delete

xde lg bnda ni utk smpanan..huhu

Reply
avatar
eima
AUTHOR
5/28/2014 3:37 PM delete

amin .... ai beli yg infrared kat forehead tu ... cepat ..klu bubuh kat ketiak depa tak mo dok diam ...haaihhh

Reply
avatar
husna zahidi
AUTHOR
5/30/2014 2:04 AM delete

kat rumah xde baby, smua dah tua..:p
so bila dmam guna manual je..

Reply
avatar
5/30/2014 6:24 PM delete

kena ada satu ni kat rumah.

Reply
avatar
Nur Hamizah
AUTHOR
6/01/2014 10:15 AM delete

Ni boleh guna untuk orang dewasa sekali tak ? Hihihi sebab ayah ada beli ^_^

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
6/01/2014 11:10 AM delete

Mrmg kne standby nih kt rumah jijah bile de ank kecik

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
6/03/2014 12:25 PM delete

betul tu.. thanksjijah berkogsi

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
6/03/2014 9:19 PM delete

tu la.. penting utk cek suhu anak2 kan

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
6/13/2014 11:32 PM delete

Nnt ada ank ayut beli..heeee

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
6/15/2014 12:09 PM delete

Umah mmg dah de selalu je cek kalau bdn mcm xbpe sihat..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!