Appointment Susulan Luka Berlubang

9:00:00 AM 9 Comments A+ a-


Tak reti nak buat ayat tajuk tu.. hahaha bantai la..


Pagi ni ada appoitment untuk luka berlubang hari tu. Alhamdulillah luka yang berlubang tu dah tutup dan bercantum kembali. dah tentu tak kena jahit dah ni.. inshaaAllah!

So hari ni doktor nak tengok balik luka tu. Harap2 semuanya baik2 je..

Nak minta doktor tambah mc lagi seminggu sebab nak balik sabah sabtu ni. Harap2 dapat mc tu. Amin..


*Petang ni papa balik nak bawa mama n hakimi balik sabah.. yeyy. Rindu sabah dah ni...*




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

9 insan comel komen

Write insan comel komen
5/08/2014 9:15 AM delete

Appointment jijah..hehehe..harap² semuanya baik↓3 je..xsempat nak melawat jijah..weekend asyik ke sana sini je..btw, take care jijah

Reply
avatar
eima
AUTHOR
5/08/2014 10:15 AM delete

rindu sabah ke rindu papa die ni

Reply
avatar
nasa mulia
AUTHOR
5/08/2014 10:48 AM delete

alhamdulliah kalau dah sembuh luka tu...tak lama lagi boleh kembali bertugas.

Reply
avatar
5/08/2014 1:22 PM delete

tak smpt nak jumpa..hihi..

moga pjlanan baik2 hndaknya.

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
5/08/2014 2:19 PM delete

alhamdulillah
dh nk balik sabah dah...
hati2 ye jijah.jga diri

Reply
avatar
Aisya A.
AUTHOR
5/08/2014 10:12 PM delete

kak jijah dah seronok duduk sabah ye. hehe

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
5/09/2014 2:38 AM delete

dah dtmbah cutinye kan? hehee jdnya minggu depan balik yer hehee..

Reply
avatar
husna zahidi
AUTHOR
5/09/2014 7:03 PM delete

yeahh..bawak kimi jenjalan..
semoga dipermudahkan urusan kak jijah..:)

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
5/17/2014 11:06 AM delete

Alhamdulilkah luka dh bercantum

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!