CD Drive Laptop Patah

3:48:00 PM 5 Comments A+ a-


Laptop Acer 4520 ni dah 7 tahun berjasa!
mama tahu lah CD Drive mama ni tak boleh guna. tak boleh buka cd..
mama tahulah speaker mama ni rosak.. tak de suara...
sampai hati hakimi patahkan CD Drive mama ni...




ini lah anak bila jeless tengok mama depan laptop! dia sibuk nak tekan-tekan jugak!
nastijahnyaaa CD Drive mama jadi mangsa kerakusan perilaku zulhakimi zaim!! 

nasib baiklah benda ni tak berguna sangat! kalau takk...mama dah jadi hulk tadi... huuuuuuu~~ tapikan.....

papa!! mama nak laptop baru pleaseee!! heheheehe :p



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

5 insan comel komen

Write insan comel komen
11/13/2014 9:39 PM delete

Hakimi tahu mama dia nak laptop baru sebab tu dia patahkan...hihi..gurau..tak sengaja terpatah lah tu

Reply
avatar
Jazz Lover
AUTHOR
11/14/2014 1:34 AM delete

Kesian. Nasib baik benda tu tak penting sangat.

Reply
avatar
eima
AUTHOR
11/14/2014 8:36 AM delete

laptop usia 4 thn aku tu br nk keluar kedai ... huhuh lama sgt tak on .. terus jahanam hahahha

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
11/16/2014 7:17 AM delete

alahai.saboe ye mama.. smga papa membaca luahan hati mama ni. hihi.untung untung dpt laptop bru aamiin

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
12/04/2014 2:25 PM delete

Laptop baru please.. Hehe

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!