Jangan Terlalu Berharap

8:42:00 AM 8 Comments A+ a-




Iya... Jangan terlalu berharap.. Moga bila tak dapat apa yang kita harapkan nanti, tak la terlalu sakit menanggungnya...

Selamat Hari Khamiss :)




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

8 insan comel komen

Write insan comel komen
IntaNBerliaN
AUTHOR
11/13/2014 9:23 AM delete

pendapat akak, walaupun kdg2 kita kata jgn terlalu berharap @ kdg2 kita cakap kita tak berharap sgt... sbnarnya tu just mulut je cakap... tp dlm hati lain... kita kalau blh nak sgt sesuatu yg kita harapkan tu...

cuma satu je, bila kita mintak sesuatu, atau nak sgt sesuatu... dlm diri tu kene tanam satu benda.. tanam sifat redha... sbb bila kita tak dapat apa yg kita harapkan tu tapi dlm hati kita dah ada sifat redha automatik kita akan blh terima benda tu tanpa jatuh tersungkur... sekadar jatuh terduduk je... hahhaha

Reply
avatar
11/13/2014 12:11 PM delete

tapi masih berharap ianya menjadi kenyataan.

Reply
avatar
eMMe
AUTHOR
11/13/2014 2:28 PM delete

btol tu jijah... hurm... byk pengajaran yg boleh kite dpt melalui kata2 ni... moga jadi motivasi buat yg lain juga...

Slmt hari khamis juga Jijah!

Reply
avatar
eima
AUTHOR
11/13/2014 3:30 PM delete

aku jrg mengharap biarkan masa menentukan tp aku berusaha untuk dpt aku yg aku ingin kecapi ...

Reply
avatar
ziezah.com
AUTHOR
11/13/2014 4:30 PM delete

ya redha! berharap sangat jadi kenyataan...amin

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
11/16/2014 7:16 AM delete

redha seredha nya.in shaa Allah.. penantian selama ,6 tahun buat ciksu byk berpikir, berharap, berusaha..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!