Weekand Bersama Si Hero Kecik

12:30:00 PM 6 Comments A+ a-


Hujung minggu lalu baru dapat jalan-jalan bersama cinta hati anak soleh zulhakimi zaim ni...
lama mama berhajat nak kasi hakimi main kat playground cam gini..
memandangkan mama angkat hakimi pun dah ada kat sabah ni.. dapat la kami keluar bersama :)

Hakimi main di Molly Fantasy 1 Borneo Sabah. tak silap tempat ni di tingkat 1. 

weekdays RM5
weekand RM6

Ada kadnya. deposit RM2. nak masuk bola-bola ni RM6. ikut suka lama mana nak main..





konon nak jadi drifter. kemain bersungguh muka dia tu.. ok hakimi.. belajar pandai-pandai yer nak. nanti boleh beli kereta besar.. pastu boleh bawa mama dan papa jalan-jalan. [katakatamamakansatudoa]

ada juga game lain. semua pakai kredit. just tambah duit kat kad tu pergi kaunter la. nanti bila nak main permainan lain hanya sentuh kad tu kat permainan yang kita nak. so tolak kredit dari dalam kad tu.. 

mula-mula suka la main semua permainan ni.. last-last dia bosan. merengek2 tak nak. terpaksa la keluar pergi tempat lain. main pun tak sampai 1jam.. emm sabar jelaaa anakk oii!!

nanti la kita pergi lagi yer sayang~~



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

6 insan comel komen

Write insan comel komen
11/17/2014 12:44 PM delete

seronoklah dia main kat situ ye..kalau lama lama memang bosan juga dia..hehe

Reply
avatar
ziezah.com
AUTHOR
11/18/2014 6:30 PM delete

@Azhafizah Md Nor haah sbb benda yg sama kot.. tu dia bosan main lama2...hee

Reply
avatar
CaHaYaHaTi
AUTHOR
11/19/2014 6:35 AM delete

waahahah ok bleh bwk haq pegi sini gak ni..

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
11/19/2014 11:36 PM delete

syiokk kimi mama bawa jenjalan kan ;)

psstt: thanks jijah :)

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
11/23/2014 10:24 PM delete

Aik..slalu bdk xnk kuar...hihihi..mesri dia ckp xckup adventure la mama...

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
12/04/2014 2:49 PM delete

Best mcm ni.. Pergi tempat byk permainan.. Anak² mmg suka..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!