Aku dah kawin rupanya.

1:00:00 PM 16 Comments A+ a-


mintak maaf kepada kalian semua sebab daku tak jemput majlis perkahwinan daku. puihhh! ade hati cakap dah kawin. kalian percaya ke. kalau percaya sila doakan daku cepat kawin ya. kahkahkahkah~~


wah. banyak betul undangan majlis perkahwinan daku terima.
actually hari ni kan cuti jadi ramai juga buat majlis perkahwinan. kawasan rumah daku pon ada 2 majlis perkahwinan secara serentak. satu rumah tu pengantin 4 rumahnya bawah rumah daku dan sepasang lagi kat atas rumah daku. terbaik kan. hehehe


kalau nak di kirakan. sebenarnya kawan-kawan daku lebih ramai tak kawin lagi dari dah kawin. so kalian jangan nak cakap macam-macam eh. 23 tu baru permulaan nak melangkah ke alam perkahwinan. ececeh saja nak sedapkan hati. weee~~


jom lah tengok gambar daku masa perkahwinan tu. heee



ni kawan daku baru kawin 30 april lalu. rujuk entry ini


ni perkahwinan kawin sponsor Utusan Malaysia Peraduan Gerbang Cinta
feeni kawin bulan 10,2010. rujuk entry ni jugak



nor kawin bulan 5,2010


kalau ikutkan ade lah beberapa lagi dah kawin. tapi daku tak rapat sangat. nak tunjuk orang yang begitu rapat dengan daku yang dah kawin. huuuuuuuu T_T




takpe takpe nanti perkahwinan daku lagi hebat dari mereka semua. kan angan-angan daku ni besar setinggi gunung kinabalu. nasib kau lah encik tentera laut. siapa suruh lambat lagi. kahkahkah~~


InsyaAllah akan sampai waktunya. cuma cepat dan lambat je. InsyaAllah kami akan ikut jejak kawan-kawan yang lain. mungkin bukan tahun ni tapi tahun hadapan. sama-sama kita nantikan. weee ^^




kalian doakan jodoh daku dengan encik tentera laut akan tiba juga ya. terima kasih. Amin :D


eh da nak siap pergi rumah kawin ni. bunyi dondang sayang dah berkumandang kedengaran ni. 


selamat pengantin baru~~ selamat berbahagia~~ selamat ke anak cucu~~ lalalala :p


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

16 insan comel komen

Write insan comel komen
Nur Syahida
AUTHOR
6/04/2011 1:20 PM delete

cik zizah bila plak

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
6/04/2011 1:44 PM delete

nur syahida;

hakhak tunggu la tahun dpn o lagi 2tahun..ekeke :P

Reply
avatar
Izatie
AUTHOR
6/04/2011 1:48 PM delete

Heh insyaAllah one fine day nanti Cik Azizah punya giliran pulak :)

Reply
avatar
LiNaZ
AUTHOR
6/04/2011 3:15 PM delete

kak jijah awat tunggu lama sangat..huhu~

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
6/04/2011 3:28 PM delete

izatie;

Amin InsyaAllah yunk :D

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
6/04/2011 3:28 PM delete

linaz;

ape hal tukar nama ni..hehe huuuuu biarlah rahsia..kihkihkih anniversary ke 10 t kawin la...ngee~~

Reply
avatar
Khairil
AUTHOR
6/04/2011 5:43 PM delete

nanti kalau sudah jadi nanti jemputlah saya yer....

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
6/04/2011 5:50 PM delete

khairil;

InsyaAllah akan jemput..sesekali poie Port Dickson ya..

Reply
avatar
eclipsesweet
AUTHOR
6/04/2011 6:07 PM delete

eclipse doakan akak cepat2 laa naik pelamin ye.. =)

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
6/04/2011 6:41 PM delete

eclipse;

Amin..InsyaAllah..mekasih doakan akak yunk.

Reply
avatar
zureen
AUTHOR
6/04/2011 9:19 PM delete

makan nasik minyak jangan lupa zureen.. ;p

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
6/04/2011 11:31 PM delete

zureen;

kalau makan lupa lah..tapi kalau kawin insyaAllah jijah jemput zureen ya..jgn tak dtg pulak.

Reply
avatar
Izbeta Shyah
AUTHOR
6/04/2011 11:43 PM delete

kalau jijah kawin, jangan lupa jemput iz, naknyer dgn mamat yang dalam gambar tu, yang main sembunyi sembunyi beg tu.! ehehehe

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
6/05/2011 12:30 AM delete

izbeta;

ehehehe malu ai tau.. @_@ blushing..InsyaAllah jijah jemput la..nnt tgk la face 2 face mamat tu ye..hahaa

Reply
avatar
cik mas
AUTHOR
6/05/2011 12:55 AM delete

lama dah tu bercinta dengan encik tentera laut. mudah2an kekal and kawen nanti jemput .. eceh :)

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
6/05/2011 1:07 AM delete

cik mas;

insyaAllah kekal. dan akan jijah jmeput cik mas... :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!