Day 10 – A Photo of My Favorite Place To Eat.

8:00:00 PM 12 Comments A+ a-


rujuk entry ini kalau nak tahu daku buat.


wah makan. makan dan makan lagi.


kat Pee Dee susah betul nak cari tempat makanan yang sedap. sebab tu kalau daku jumpa itu satu kedai yang sedap, yang itu lah akan daku kunjung selalu.

kalau ikutkan daku ni memang kuat makan. cuma badan je tak naik-naik. aiya!

jadi setiap bulan selepas gaji je daku dan family pasti akan keluar makan luar. ikut turn kadang-kadang mak yang belanja. kadang2 ayah dan kadang-kadang daku tapi banyak daku la yang belanja. muahaha ^^

so tempat yang selalu daku sefamily makan kat


ni kat area Teluk Kemang


dan menu yang paling utama



ikan siakap 3 rasa. sedap wei!


tomyam campur ala2 thai


sambal kupang dan kailan ikan masin


kalau tiap bulan je mseti pergi makan sini. sebab tak jumpa dah restoran mana lagi. hikhik


last but not least. mesti la ade gambar tuan tanah. ngeee~~





moh la poie Pee Dee...hehehe ^^


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

12 insan comel komen

Write insan comel komen
Khairil
AUTHOR
6/10/2011 8:23 PM delete

Bila nak pergi lagi?..nanti ajak saya sekali yer....kalau bab makan ni saya tak tolak...hehehe

Reply
avatar
ecadwinkyasha
AUTHOR
6/10/2011 9:02 PM delete

oke la kuat makan badan tak naik..I neyh jangan harap la..haha.nanti datang sabah,eca ajak akak g makan kat palmcafe.mee kari dia sedap.hikhikhik.

Reply
avatar
aku_azreen
AUTHOR
6/10/2011 9:08 PM delete

lepas baca entry ni, sumpah aku jadi lapar balik...hahaha

Reply
avatar
LiNaZ
AUTHOR
6/11/2011 1:08 AM delete

tu dia tu dia....syoknya tgk dia makan...huhu...
lapo ikan siakap 3 rasa...wuuu~

Reply
avatar
Ini Kisah Tia
AUTHOR
6/11/2011 4:40 AM delete

huish .. ikan siakap tuuu ..

Reply
avatar
HaNa Hani
AUTHOR
6/11/2011 9:00 AM delete

ahh..tomyam tuhhh
sedap aiih
^_^

Reply
avatar
apik pehe
AUTHOR
6/11/2011 12:15 PM delete

wahhh..makan sampai tak ingat apik langsung yer

Reply
avatar
misyamissyou
AUTHOR
6/11/2011 1:02 PM delete

mcm sedap je tom yam tu T_T lapaaaaaa

Reply
avatar
6/12/2011 11:31 PM delete

silalah blanja dni lak dear hehehe

Reply
avatar
Riena Haiqal
AUTHOR
11/26/2012 5:13 PM delete

Wahhhhhh bila nak belanja kitorang... Hehehehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
11/26/2012 10:27 PM delete

@Riena Haiqal meh akak dtg la n9 dulu..hehe

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!