Hutang Berlambak Time Gaji Tiba!!

3:46:00 PM 9 Comments A+ a-

assalamualaikum kalian...


arghhh..mengeliat kiri kanan. lenguh betul badan ni. apa tak nya 3 hari keje malam. mane nak tidur. berjaga 10 jam. huhu Alhamdulilah dah tamat syif malam 3 hari dan kini cuti 3 hari pulak. mesti la adil kan. keje berbayar dengan cuti. weee~~


owah...hari ni 23hb gaji masuk kan. ni syok ni boleh shooooooooooping!! bahahaha


tapi hutang pon berlambak nak selesaikan juga. grrrr!! lagi banyak duit lagi tak cukup kan. siapa setuju. cepat angguk! hahahaha


so plan cuti hari tidur ni bila gaji dapat

  1. hutang My Persona Elegance kena bayar. hohoho
  2. hutang PTPTN walaupon sempat belajar Poli setahun je
  3. berukband yang over limit. grrr!!
  4. kasi duit belanje kat mak ayah.
  5. renew lesen. setahun je. RM30
  6. format laptop. peh menternak virus tu. tu yang selalu jammed.
  7. menabung di ASB.
  8. duit minyak My PE setiap minggu




banyak juga habis lah. baru satu hari gaji dah bayar hutang itu ini. dermm!! kopak den. belum lagi nak simpan untuk kahwin tu. adoooii duit. duit...


oh ya ni online pakai lappy adik. hehee shhutttttt..senyap-senyap dia tak tahu sebab pergi kursus! lalalala



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

9 insan comel komen

Write insan comel komen
6/23/2011 4:12 PM delete

wat mase ni gaji pergi ke arah

PTPTN

dan lain2..ngeh2..

Reply
avatar
MissNadh
AUTHOR
6/23/2011 4:14 PM delete

haaa..jijah igt tak jijah ada hutang kita jugak?masuk list tau..ehehe kidding^^

bayo pelan2 yer..:)

Reply
avatar
neeza
AUTHOR
6/23/2011 4:19 PM delete

Cik Azizah : nk tnya betol ke ASB tu HARAM? Saya baru nk menyimpan. tp ade satu komen tu dia ckp kat blog saya yg ASB tu HARAM. Saya jadi musykil lak.

Reply
avatar
HaFizaH aYu
AUTHOR
6/23/2011 4:29 PM delete

stuju sgt2 time dpt elaun rm600 dulu pon kjap jer abis nnt dpt gaji mkin byk abis, kjap jer wat byr utang...duit duit

Reply
avatar
Puanbee2
AUTHOR
6/23/2011 6:04 PM delete

adik tak baca ke blog ni ? lalal belajar format lappy sendiri bagus tau!

Reply
avatar
amir aizat
AUTHOR
6/23/2011 6:39 PM delete

wahha bnyk nyer senarai hutang tu, xsnggup nk tempuh nnt,hahha

Reply
avatar
AkieZecky
AUTHOR
6/23/2011 8:01 PM delete

hutang jijah x sebanyak hutang akak.. huhu

Reply
avatar
Khairil
AUTHOR
6/23/2011 9:13 PM delete

x banyak hutang saya lagi ni...haha...

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!