Tuesday, October 11, 2011

Ibu Jual Empat Anak Hisap Dadah



Emak gian jual 4 anak


Bukan saja tergamak ‘menjual’ empat daripada tujuh anaknya kepada keluarga lain untuk dijaga, seorang wanita yang terdesak mendapatkan sumber kewangan selepas berpisah dengan suaminya kira-kira empat tahun lalu, tergamak memperdagangkan tubuhnya bagi mendapatkan wang untuk menyara keluarganya.

Lebih menyedihkan apabila ibu tunggal berusia 37 tahun terbabit yang turut menagih pelbagai jenis dadah bertindak keterlaluan apabila menurunkan ilmu dan pengalamannya menjual tubuh kepada anak gadisnya yang berusia 16 tahun.

“Selain mengajar anak perempuannya menjual tubuh, wanita terbabit menjadikan gadis itu yang berhenti sekolah ketika di tingkatan satu sebagai rakan penagih apabila mereka melepaskan gian dadah bersama ketika di rumah.

“Sebagai jalan mudah mendapatkan bekalan dadah, dua beranak terbabit menerima bahan terlarang itu sebagai menggantikan bayaran perkhidmatan seks ketika bersama pasangan masing-masing,” kata sumber itu.

Kegiatan dua beranak terbabit terbongkar apabila rumah mereka diserbu sepasukan anggota polis yang menjalankan Ops Tapis di Kampung Dusun Nyior, dekat sini, hujung minggu lalu.




9 comments:

  1. sanggup buat apa saja tak kira halal haram utk hidup. otaknya dah tak boleh berfikir dgn betul dah ni. kesian anak2 yg baru nak mengenali hidup.

    ReplyDelete
  2. sanggup buat apa saja tak kira halal haram utk hidup. otaknya dah tak boleh berfikir dgn betul dah ni. kesian anak2 yg baru nak mengenali hidup.

    ReplyDelete
  3. macam2 hal skrg ni.. tergamak ibu tu biarkan anak gadis sndiri rosak.. apapun, semoga kes mcm ni x kan berulang & dijauhkan dr kita semua hendaknya..

    ReplyDelete
  4. astagfirullah A'lazim..ape nak jadi la sampai camtu sekali suke amek jalan mudah untuk sara hidup..byk lagi cara lain..

    ReplyDelete
  5. teruk ibu mcm ni...buat anak jew tau..

    ReplyDelete
  6. Dunia2...ni kurang didikan agama kot...

    ReplyDelete
  7. manusia law da terdesak cm uh a..ta pikir pa kbuerukannya..

    ReplyDelete
  8. cik ika: betol tu..kalau terdesak tak pikir cara ape lain untuk dapatkan duit..Nauzubillah

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!