Ibu Jual Empat Anak Hisap Dadah

8:23:00 AM 9 Comments A+ a-



Emak gian jual 4 anak


Bukan saja tergamak ‘menjual’ empat daripada tujuh anaknya kepada keluarga lain untuk dijaga, seorang wanita yang terdesak mendapatkan sumber kewangan selepas berpisah dengan suaminya kira-kira empat tahun lalu, tergamak memperdagangkan tubuhnya bagi mendapatkan wang untuk menyara keluarganya.

Lebih menyedihkan apabila ibu tunggal berusia 37 tahun terbabit yang turut menagih pelbagai jenis dadah bertindak keterlaluan apabila menurunkan ilmu dan pengalamannya menjual tubuh kepada anak gadisnya yang berusia 16 tahun.

“Selain mengajar anak perempuannya menjual tubuh, wanita terbabit menjadikan gadis itu yang berhenti sekolah ketika di tingkatan satu sebagai rakan penagih apabila mereka melepaskan gian dadah bersama ketika di rumah.

“Sebagai jalan mudah mendapatkan bekalan dadah, dua beranak terbabit menerima bahan terlarang itu sebagai menggantikan bayaran perkhidmatan seks ketika bersama pasangan masing-masing,” kata sumber itu.

Kegiatan dua beranak terbabit terbongkar apabila rumah mereka diserbu sepasukan anggota polis yang menjalankan Ops Tapis di Kampung Dusun Nyior, dekat sini, hujung minggu lalu.




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

9 insan comel komen

Write insan comel komen
10/11/2011 8:40 AM delete

sanggup buat apa saja tak kira halal haram utk hidup. otaknya dah tak boleh berfikir dgn betul dah ni. kesian anak2 yg baru nak mengenali hidup.

Reply
avatar
10/11/2011 8:40 AM delete

sanggup buat apa saja tak kira halal haram utk hidup. otaknya dah tak boleh berfikir dgn betul dah ni. kesian anak2 yg baru nak mengenali hidup.

Reply
avatar
Zana Adieyza
AUTHOR
10/11/2011 8:53 AM delete

macam2 hal skrg ni.. tergamak ibu tu biarkan anak gadis sndiri rosak.. apapun, semoga kes mcm ni x kan berulang & dijauhkan dr kita semua hendaknya..

Reply
avatar
10/11/2011 8:55 AM delete

xtaula pa nak jd skg ni..

Reply
avatar
10/11/2011 9:56 AM delete

astagfirullah A'lazim..ape nak jadi la sampai camtu sekali suke amek jalan mudah untuk sara hidup..byk lagi cara lain..

Reply
avatar
Run Away
AUTHOR
10/11/2011 10:13 AM delete

teruk ibu mcm ni...buat anak jew tau..

Reply
avatar
yana
AUTHOR
10/11/2011 11:16 AM delete

Dunia2...ni kurang didikan agama kot...

Reply
avatar
cik ika
AUTHOR
10/11/2011 11:26 AM delete

manusia law da terdesak cm uh a..ta pikir pa kbuerukannya..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
10/11/2011 1:45 PM delete

cik ika: betol tu..kalau terdesak tak pikir cara ape lain untuk dapatkan duit..Nauzubillah

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!