Saturday, October 8, 2011

Rezeki BE Nescafe Chilled-lah Oktober





Syukur Alhamdulillah.


apabila BE si Sony E-Mount NEX-C3 metered yang ke 11 tempoh hari rujuk entry ini. rupa-rupanya rezeki lain yang datang. si Nescafe Chilled-lah pulak muncul awal bulan oktober ni. syukur sangat sangat!



contoh BE ke 13


BE Nescafe Chill-lah yang ke 13 buat blog ni. BE Maxis setakat ni masih tengah running dan masih nampak lagi tengah berjoget joget dalam blog comey ni. hehehe





tak muncul pulak BE Tiara Jacquelina ni..hehe~~ takpe rezeki yang ni pon dah cukup bagi daku. mungkin sebab rezeki nak kahwin tahun depan kot. InsyaAllah. sikit-sikit lama lama jadi bukit kan. rezeki bonus setengah bulan lagi hujung bulan 12 ni bila Bajet 2012 dibentangkan. Alhamdulilah ^^,


korang korang sila bagi pendapat entry INI. Mitos atau Fakta Adik beradik x elok kahwin pada tahun yg sama.. nnt salah seorang cerai!! apa pendapat korang..........??


opssssss... header baru ok. header di buat dari akudd.blogspot.com. cun. boleh gerak gerak gitu. tu la serba sedikit perjalanan blog daku. baru tahu kan ada eTIPS yang menarik dalam blog ni. weee .......... :p



tata ^^


8 comments:

  1. untungnye..miera lom pnh dpt lg..uhuhu

    ReplyDelete
  2. Tahniah2,... Manyak dapat BE eh.

    ReplyDelete
  3. wah tahniah la selalu dapat BE :)

    header cantik la nmpk so creatif..hehe

    ReplyDelete
  4. tahniah...akak pon dapat BE ke 11 jugak arini :)

    ReplyDelete
  5. congrate cik jijah..pasni open table la..hihi..header tu comel gerak2..hee

    ReplyDelete
  6. Alhamdulilah rezeki..harap2 ia akan bertambah dr masa ke semasa :)

    ReplyDelete
  7. congrate dear...

    http://inspirasi-nurulaien.blogspot.com/2011/10/memilih-kawan.html

    ReplyDelete
  8. terima kasih dear. moga da rezeki kamu jugak!

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!