Monday, October 24, 2011

Sazzy Falak Bangga Susukan Kembarnya





Sejak memiliki kembar ni memang semakin cantik sazzy falak kan. badan nya seperti anak dara dulu. lagipon sazzy falak ni kecik juga orangnya kan. suke tengok comel je.

Si comel yang diberi nama Imaan Lily dan Tiara Rose bertuah kerana dikurniakan ibu dan ayah yang amat menyayangi mereka sepenuh hati. Kehadiran mereka memang tepat pada masa apabila Sazzy dan Nazril sememangnya sedang mendambakan kelahiran anak.

Sejak awal kehamilan lagi, Sazzy sudah merancang untuk menyusukan anak-anak kembarnya secara eksklusif. Melihat sendiri stok susu perahan yang memenuhi peti sejuk besar di kediamannya, memang benarlah dia serius dalam bab menyusukan anak.

Apatah lagi dirinya juga dikelilingi oleh rakan-rakan selebriti yang turut menyokong penyusuan susu ibu seperti rakan niaganya Aishah Sinclair.

Namun dia puas dapat memberikan makanan awal terbaik untuk si kembar kesayangan keluarga. Rasa berbaloi melaburkan sejumlah wang yang besar untuk membeli pam payu dara terbaik di pasaran.

Jika boleh menurut Sazzy, dia mahu menyusukan Imaan dan Tiara sehingga dua tahun tetapi jika tidak dapat, tempoh setahun lebih pun sudah memadai.

Baginya tiada alasan dari seorang ibu untuk tidak memberikan susu ibu kepada anak mereka. Yang penting ibu harus bijak mengatur masa dan dapatkan sokongan daripada ibu-ibu lain yang turut menyusukan anak sebagai motivasi.

Apa yang diharapkan sokongan dan dorongan daripada suami dan keluarga akan berterusan bagi menjayakan penyusuan secara eksklusif.







Baguslah ada artis menyokong penyusuan susu ibu sepenuhnya. kenapa tidak kita susukan anak dengan susu ibu juga?. so support lah Susu Ibu Pilihan Terbaik! wah teringin nak anak kembar jugak! muahaha ^^

15 comments:

  1. sgt comel mereka semua!!

    wah..feeling..heheh..

    ReplyDelete
  2. skrg ni makin ramai yg tau ttg kebaikan BF.. baguslah kan..

    ReplyDelete
  3. bestnya dpt ank kembar.....
    nk baby kembar jgk...hehe^_^

    ReplyDelete
  4. shida sokong hehe..alhmudllah jiejah tukr BG blh bca entri dgn baik hehe..

    prob msh xsetel huhu..

    ReplyDelete
  5. teringin anak kembaq mcm depa!! :)

    ReplyDelete
  6. comel anak die kan..sonok ade kembar.dynaz pun amalkan penyusuan ibu ni kan..kagum lah

    ReplyDelete
  7. nak anak kembar jugak!! seronoknya.jaga sekali gus..hehe

    ReplyDelete
  8. Dulu masa dia kahwin.... 2-3 hari jugak laa WuMing makan tak kenyang-kenyang, mandi tak kering-kering dan tidur tak bangun-bangun....

    ReplyDelete
  9. wah bestnya dia ada anak kembar...

    ReplyDelete
  10. susu ibu.adalah susu terbaik!!!

    ReplyDelete
  11. dari dulu mas kalau nak kawin mesti berangan nak anak kembar.suka sangat.lagi2 mas ada adik sepupu kembar sepasang n anak sepupu kembar sepasang jgak..tapi family ckp biasa biasa je kalau leh coz senang jaga.hu3..arap2 nak kembar gak! ha3

    ReplyDelete
  12. wahhh...bestnye...itah pon nak anak kembar....hhehehe

    ReplyDelete
  13. best nyer anak kembar.....he he he.

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!