Sunday, October 23, 2011

Model Pertama Malaysia Bogel di Majalah F***





Mungkin tajuk di atas membuat anda tertanya-tanya siapakah yang dimaksudkan itu dan di mana dia menjadi model bogel negara yang pertama?

Oklah, namanya ialah Christy Yow yang berasal dari Ipoh, Perak.

Sebelum ini dia merupakan model untuk jenama pakaian Crocodile.

Mula menjadi model pada usia 19 tahun ketika mengikuti jurusan penyiaran di Kolej Tuanku Abdul Rahman.

“Ada rakan-rakan bertanya jika saya berminat menjadi model ketika itu, saya fikir mengapa tidak kerana itu cara untuk seorang pelajar mendapat wang tambahan.

“Namun saya tidak menjangkakan akan menjadi model sepenuh masa. Saya ingat saya akan lebih banyak berkerja di belakang tabir memandangkan saya adalah pelajar bidang penyiaran,” katanya dipetik media baru-baru ini.

Christy asalnya ke Singapura untuk menjadi pramugari Penerbangan Singapura tetapi gagal dalam pusingan pertama lagi.

Dia berbogel untuk majalah F*** (Film, Fame & Frank) di negara berkenaan.

Dia dikenali dengan nama samaran 36C Christy, sempena saiz dadanya yang besar.

Christy juga dilabel sebagai bakal menjadi simbol seks Asia yang baru.

Setakat ini dia juga sudah berlakon tiga buah filem di republik itu dan dikatakan antara pelakon pilihan untuk membawa watak Rose Chan dalam filem arahan pengarah Singapura, Eric Khoo.

Rose Chan adalah penari bogel pertama di negara ini dan negara jiran pada tahun 50-an hingga 70-an.




adeh nak bogel bogel kat Singapore lah jangan bawak busuk nama Malaysia!
 buat malu Malaysia je jika dikatakan negara simbol seks di Asia! Nauzubillah~~

27 comments:

  1. terbaik bak hang.... huhuhu

    ReplyDelete
  2. lor memalukan ipoh je budak ni..
    nasib bukan simbol seks malaysia..huhu

    ReplyDelete
  3. semata2 kerana duet sanggup buat ape saje..buat malu m'sia je..xyah jaja name malaysia tu kan..

    ReplyDelete
  4. nasib baik bukan melayu :(

    ReplyDelete
  5. eeeeeeeeeeee...gelinya dengaq..satgi dok penuh plak kes baby terbuang lagi sbb dok ada majalah cenggini..=_=''

    ReplyDelete
  6. belakon pun dapat watak yang erkkkk =.='

    ReplyDelete
  7. Adeh..kesian nya dia ni..tak dapat jadi pramugari, jadi model yang camni pun jadi kan..adeh, malu...

    ReplyDelete
  8. ini model yg rasmi... yg tak rasmi bukan yg pertama kan..?

    ReplyDelete
  9. Pondok Usang: yang tak rasmi berlambak kan. tapi tak di tonjolkan je..hehe

    ReplyDelete
  10. macam2..nasib bek lah cina..klu melayu..mau aku bakorr aje budak tuh..hehe

    ReplyDelete
  11. nsib cina.. xde la nk melenting sngat.. klau melayu islam mmng rase nak sepak 18 je...

    ReplyDelete
  12. wuu ada baca jugak dekat roti telor..
    bangga plak tu dengan saiz dada dia
    hampeh :(

    ReplyDelete
  13. 36c?biar betul?cam bohong jer..buat malu malaysia

    ReplyDelete
  14. Pendamba Mawar: 36c saiz dada tu! peh...hahhaha wat malu malaysia je kan..kan negara lain tanya asal mane. malaysia! adeh malu2..

    ReplyDelete
  15. mujur dia bukan Islam. kalo dia orang Islam nak p pulas tlinga da tadi

    ReplyDelete
  16. jiejah mcm2 lah 36 c pon jd sebutan ekekkee :P

    ReplyDelete
  17. erk..ipoh perak tu..huahua..xkenal!

    ReplyDelete
  18. He..he..he..


    Layannn...besar ker 36... tak arif bab ini...

    ReplyDelete
  19. @WuMing tah tak tahu..kecik o besar kot. kahkahkahkah

    ReplyDelete
  20. aduhhhh...Malaysia pulak di jaja..hurmmmm... xnak!!!

    ReplyDelete
  21. @Ku Azhar tu la kalau die nak bogel kat asia mmg malu la nama malaysia..huhu

    ReplyDelete
  22. tak per cina tapi dia da bawak nama malaysia tu

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!