Seksa Buah Zakar Terlalu Besar

11:00:00 AM 20 Comments A+ a-






LAS VEGAS: Seorang lelaki Nevada, Wesley Warren Jr, memerlukan RM3 juta bagi membolehkannya menjalani pembedahan membetulkan buah zakarnya yang besar melampau.

Selama ini, lelaki berusia 47 tahun itu hanya mendiamkan penderitaannya, namun semalam dia membuat rayuan terbuka bagi membolehkan pembedahan dijalankan dan mampu menjalani hidup seperti biasa.

Warren memiliki buah zakar seberat 44.5 kilogram.Disebabkan pembesaran melampau pada buah zakarnya, Warren tidak boleh memakai seluar, selain terpaksa bergantung kepada pemakanan antibiotik dan ubat setiap hari.

Apabila keluar rumah, Warren perlu mengenakan seluar besar yang diubah suai.

Katanya, bukan mudah bergerak dari satu tempat ke tempat lain dengan keadaannya begitu.


cuak daku wei buah zakar terlalu besar. ngeri je. hohoho Lunch nanti jijah belanja pizza ye. hehe ^^

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

20 insan comel komen

Write insan comel komen
LINDAHERY
AUTHOR
10/20/2011 11:11 AM delete

hohohhooh....goli........

Reply
avatar
belogkiter
AUTHOR
10/20/2011 11:19 AM delete

kesian sangta.. pasti dia susah nak baut apa pun benda. bersyukurlah dengan nikmat yang kita ada

Reply
avatar
Ummi
AUTHOR
10/20/2011 12:20 PM delete

mak tuan! tuuu dia... sy punya berat pun baru 42kg.....sian dia

Reply
avatar
afzalsukasuki
AUTHOR
10/20/2011 12:36 PM delete

zakar besar?leh buat bantal pelok tu jijah.kahkahkah

Reply
avatar
lynda
AUTHOR
10/20/2011 12:38 PM delete

takut tengok lah sys.huhu

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
10/20/2011 12:47 PM delete

uihh..seram la pulok.. ^_^

Reply
avatar
inche hlovate
AUTHOR
10/20/2011 1:03 PM delete

kesiannya dia..susah nak begerak

Reply
avatar
stellaizz
AUTHOR
10/20/2011 1:06 PM delete

mak ai bosar lakkk..cian dia kan susah nak jln..kena kangkang gitu :)

Reply
avatar
10/20/2011 1:14 PM delete

Ya Allah..siannyer dier....nauzubillah..

Reply
avatar
BeaN MorENo
AUTHOR
10/20/2011 1:44 PM delete

wah tu dah kira penyakit bukan kelebihan

Reply
avatar
cik fyza
AUTHOR
10/20/2011 2:44 PM delete

simpati dengan dia.. harap dia dapat jalani kehidupan yg sempurna lepas ni

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
10/20/2011 3:47 PM delete

kesian dia kan..nak wt pembedahan je pon dah RM3 juta..mahal giler...pelik la cmner leh jadi gitu tah...emm

Reply
avatar
Fathiah Hamim
AUTHOR
10/20/2011 4:19 PM delete

eh tuh gamba tipu kan? hehe

Reply
avatar
10/20/2011 4:27 PM delete

ouch.. sian dia. huhu... dugaan buat beliau. semuanya ciptaan Allah..

Reply
avatar
WuMing
AUTHOR
10/20/2011 5:02 PM delete

Kesiannya... mesti masalah kehidupan harian dia..

Harapharap dia berjaya mendapat bantuan secepat mungkin...

Reply
avatar
10/20/2011 6:53 PM delete

cian n simpati kat die.. hope ada la dermawan yang sudi taja pembedahan beliau kn

Reply
avatar
Wanie
AUTHOR
10/20/2011 7:01 PM delete

hohoho..buah zakar die berat dari berat wanie ok..dasat2..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!