Tuesday, October 11, 2011

Selamat Hari Jadi Ayah



♥♥♥You are not just a lovely father, but you are also a nice human being. Everyday with you, I learn something new. I feel so comfortable around you daddy, you're the best friend I've ever had.. I love you so much.. Happy Birthday Ayah...♥♥♥


Kepada

Encik Yahya Bin Saidon


101011 Semalam genaplah usia ayah daku yang ke 59 tahun.
Selamat Hari Lahir Ayah♥♥♥


takkan dapat jumpa ayah sebaik dia, sefaham dia, sesabar dia....
dalam hatinya hanya Allah yang tahu...
semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki....



 My Big Convocation 30.10.10 dalam entry ini


ini yang mampu ku berikan pada ayah!
apam dot dot di tempah khas dari Doorgift Chomel Collections



nyum nyum. boleh buat set hantaran sekali ni tau..^_^
rasanya pon enak sekali!


Selamat Hari Jadi Ayah!!
tak sanggup rasanya bila berpisah dengan ayah bila kawen nanti. huhuhu T_T
pasti air mata ni laju apabila bebanan tanggungjawab ayah di lepaskan. sedihnya. sob sob.
ayah lah segalanya. uda sayang ayah!!





22 comments:

  1. happy birthday pakcik...semoga panjang umur dan bahagia selalu..hahhaa

    nak apam tue satu..hahaha

    ReplyDelete
  2. selamat hari jadi...smoga pnjang umo..

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Lahir Ayah Kak Jijah ;)

    ReplyDelete
  4. sejuk hati ayah akak ada anak macam akak ni.. ucap selamat hari jadi pada ayah akak ya? :)

    ReplyDelete
  5. selamat hari lahir bt ayah cik azizah..moga pnjang umo dimurah kan rezeki ;)

    ReplyDelete
  6. terima kasih semua. nanti jijah sampaikan ucapan pada ayah :) syg korang! muaah muaah!

    ReplyDelete
  7. hye pakcik~ berbanggalah kerana punya anak seperti jijahhh.. :)

    lebiu jijahh. ekeke

    ReplyDelete
  8. wah..b'day ayah akak same ngan b'day kk yana..hee..btw, slmt hr lahir utk ayh akak.. :)

    ReplyDelete
  9. selamat hari jadi..semoga sehat2 selalu

    ReplyDelete
  10. slmt hari lahir ayah..

    nak apam sikt leh??hehe..

    ReplyDelete
  11. selamat hari lahir pakcik !:))

    ReplyDelete
  12. Amin...dah menjangkau 60 tahun ayah jijah. doakan dia diberikan kesihatan yang baik..Amin terima kasih semua yang mendoakan beliau! InsyaAllah kebahagiaan bersama korang semua :)

    ReplyDelete
  13. slmt hari lahir utk ayah :)

    ReplyDelete
  14. terliurnyer tengok apam tu...dahla tengah lapar nih...

    btw..selamat hari jadik ayah jijah..

    ReplyDelete
  15. :"Selamat hari Kelahiran Pakcik,ayah kepada jijah!..semoga pakcik panjang umur dan dimurahkan rezeki serta dipermudahkan dalam segala urusan Oleh-Nya.dan tak lupe juga semoga diberi kesihatan yang baek oleh-Nya...aminnn"

    ReplyDelete
  16. semoga panjang umur dan dimurahkan rzeki pakcik :)

    ReplyDelete
  17. Semoga panjang umur dan di murahkan rezeki kepada semua jugak! Amin..

    ReplyDelete
  18. wah2 jijah.congrat!!semoga panjang umur, murah rezeki..dikurniakan ramai anak (macam wish besday plak) :P

    ReplyDelete
  19. HAPPY BIRTHDAY UTK AYAH JIJAH..

    ReplyDelete
  20. eh eh laaa...punye la lame jadi follower, at last dapat tau, rupenye KITE BERJIRAN...muahahaha, tgk gambar ayah baru kenal anak... hahaha

    selamat berkenalan jiran =)

    ReplyDelete
  21. miss aNayiL: alamak???? kantoi ku di situ.. lalala :P selamat berkenalan..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!