Tuesday, October 4, 2011

Kisah Gadis dan Penjual CD



Seorang gadis ada penyakit kanser & cuma ada 30 hari untuk hidup..
dia sukakan seorang lelaki yang kerja di kedai CD..
tapi dia tak pernah bagitahu lelaki tu tentang cintanya..





setiap hari dia pergi beli CD semata-mata nak luangkan masa dengan lelaki itu..

selepas sebulan gadis itu meninggal...

bila lelaki tu pergi mencari gadis tersebut..ibu gadis tersebut memberitahu
bahawa anaknya dah meninggal kerana kanser..

lalu lelaki itu ke bilik anakknya ..
kat situ lelaki tu nampak kesemua CD yang dibeli oleh gadis tu tak berbuka pon dan
lelaki itu mula menangis..

tau sebab kenape ??

sebab..

lelaki itu letakkan surat cintanya untuk gadis tersebut dalam CD yang gadis itu beli..

Kedua-duanya saling mencintai tapi tak pernah meluahkan.. 

Moralnya:

jika suka/sayang kepada sesorang cepat-cepat lah luahkan kalau anda mempunyai perasaan terhadap sesorang ^_^



16 comments:

  1. tq dear..

    yui nak luahkan ni..heheh..

    ReplyDelete
  2. uihhh citer nih..huhuhu..sedih kot huhuh..

    ReplyDelete
  3. alolo..touchingnyer kisah cinta..

    tu la.. kalau dh rasa2 cinta tu luah jer..kn dh melepas.. haha

    ReplyDelete
  4. betul tu...kena luahkan jgn simpan nanti merana...huhu lamanya tak tulis surat cinta..haha

    ReplyDelete
  5. auchhhh..napa la xcakap cinta!.
    adeiii.kan da.. :(

    ReplyDelete
  6. kalu cinta ..katakanlah~~ wowuwo~~ ape ek tajuk lagu tu.. huhu :P

    ReplyDelete
  7. ha pasni kalau suka kat sesorang lepaskan perasaan tu..nnti melepas myesal tak berlagu ooo...hehe

    ReplyDelete
  8. nape buat citer sedih jijah..mane kesah lawak jijah ni..tapi tu la..elok kite cakap terus dari dok simpan kan..^_^

    ReplyDelete
  9. Hebatnya cite ni... hehe

    http://cahaya.sinarmall.com/

    ReplyDelete
  10. afzal selalu dapat surat cinta setiap hujung bulan.tak pernah miss.terima kasih abng TNB

    ReplyDelete
  11. tacing giler citer nie.. sedih la.. npe begitu...

    ReplyDelete
  12. dah lama baca cite ni dulu.

    tp yg sy baca, lelaki tu yg kena kanser. pompoan tu yg jual cd.

    kisah yang sama tapi terbalik gender.hehe..

    sad love story :(

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!