Kisah Gadis dan Penjual CD

10:49:00 PM 16 Comments A+ a-



Seorang gadis ada penyakit kanser & cuma ada 30 hari untuk hidup..
dia sukakan seorang lelaki yang kerja di kedai CD..
tapi dia tak pernah bagitahu lelaki tu tentang cintanya..





setiap hari dia pergi beli CD semata-mata nak luangkan masa dengan lelaki itu..

selepas sebulan gadis itu meninggal...

bila lelaki tu pergi mencari gadis tersebut..ibu gadis tersebut memberitahu
bahawa anaknya dah meninggal kerana kanser..

lalu lelaki itu ke bilik anakknya ..
kat situ lelaki tu nampak kesemua CD yang dibeli oleh gadis tu tak berbuka pon dan
lelaki itu mula menangis..

tau sebab kenape ??

sebab..

lelaki itu letakkan surat cintanya untuk gadis tersebut dalam CD yang gadis itu beli..

Kedua-duanya saling mencintai tapi tak pernah meluahkan.. 

Moralnya:

jika suka/sayang kepada sesorang cepat-cepat lah luahkan kalau anda mempunyai perasaan terhadap sesorang ^_^



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

16 insan comel komen

Write insan comel komen
10/04/2011 10:56 PM delete

tq dear..

yui nak luahkan ni..heheh..

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
10/04/2011 11:13 PM delete

uihhh citer nih..huhuhu..sedih kot huhuh..

Reply
avatar
Cikgu Jaja™
AUTHOR
10/04/2011 11:43 PM delete

alolo..touchingnyer kisah cinta..

tu la.. kalau dh rasa2 cinta tu luah jer..kn dh melepas.. haha

Reply
avatar
Khairil
AUTHOR
10/04/2011 11:53 PM delete

betul tu...kena luahkan jgn simpan nanti merana...huhu lamanya tak tulis surat cinta..haha

Reply
avatar
ecadwinkyasha
AUTHOR
10/05/2011 12:00 AM delete

auchhhh..napa la xcakap cinta!.
adeiii.kan da.. :(

Reply
avatar
AmirahFisra
AUTHOR
10/05/2011 12:00 AM delete

alalalaaa, sedih :'(

Reply
avatar
amranaiman
AUTHOR
10/05/2011 12:13 AM delete

kalu cinta ..katakanlah~~ wowuwo~~ ape ek tajuk lagu tu.. huhu :P

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
10/05/2011 12:14 AM delete

ha pasni kalau suka kat sesorang lepaskan perasaan tu..nnti melepas myesal tak berlagu ooo...hehe

Reply
avatar
10/05/2011 12:25 AM delete

nape buat citer sedih jijah..mane kesah lawak jijah ni..tapi tu la..elok kite cakap terus dari dok simpan kan..^_^

Reply
avatar
ChaCha
AUTHOR
10/05/2011 12:29 AM delete

pernah lalui... :(

Reply
avatar
Ameer
AUTHOR
10/05/2011 12:29 AM delete

Hebatnya cite ni... hehe

http://cahaya.sinarmall.com/

Reply
avatar
afzalsukasuki
AUTHOR
10/05/2011 12:50 AM delete

afzal selalu dapat surat cinta setiap hujung bulan.tak pernah miss.terima kasih abng TNB

Reply
avatar
10/05/2011 1:00 AM delete

tacing giler citer nie.. sedih la.. npe begitu...

Reply
avatar
chiLleD...!!
AUTHOR
10/05/2011 12:02 PM delete

alor..sedihnyer..hehe

Reply
avatar
Eera Shera
AUTHOR
10/06/2011 1:03 AM delete

dah lama baca cite ni dulu.

tp yg sy baca, lelaki tu yg kena kanser. pompoan tu yg jual cd.

kisah yang sama tapi terbalik gender.hehe..

sad love story :(

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!