Kisah lawak Salah Email

10:30:00 PM 12 Comments A+ a-



Seorang lelaki telah menginap di sebuah hotel di KL. Terdapat sebuah komputer di dalam bilik hotel itu. Dia pun mengambil keputusan untuk menghantar e-mail kepada isterinya. Malangnya, dia telah tersalah taip alamat e-mail isterinya dan tanpa mengetahui kesilapan itu, dia pun terus menghantar e- mail tersebut. 





Di sebuah rumah di Kedah pula, seorang janda baru sampai ke rumahnya selepas pulang daripada majlis pengebumian suaminya. Janda tersebut mengambil keputusan untuk menyemak e-mailnya untuk melihat sekiranya terdapat mesej daripada saudara-mara dan teman-temannya. 


Selepas membaca e-mail pertama itu si janda tersebut pun pengsan. Anak lelaki janda tersebut pun bergegas ke bilik ibunya dan mendapati ibunya terlentang di lantai dan dia pun membaca mesej di dalam skrin komputer: 


To : Isteri kesayanganku
Subject : Abang telah selamat sampai
Date : 30 Julai 2011
Abang tahu Sayang pasti akan terkejut dengan kehadiran mesej ini. Mereka telah menyediakan komputer di sini pada ketika ini dan kita boleh menghantar e-mail kepada sesiapa sahaja terutama insan kesayangan kita. Abang telah selamat sampai dan telah menginap dengan aman di sini. Abang lihat semuanya telah di sediakan di sini untuk kedatanganmu pada hari esok. Semoga berjumpa denganmu nanti, Sayang. Abang harap perjalananmu ke sini nanti lebih bermakna seperti apa yang telah Abang lalui ketika ini.


You don't need to wait for Valentine's Day to express your love thanks to #Coffeemate

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

12 insan comel komen

Write insan comel komen
el-nur vivi
AUTHOR
10/19/2011 10:39 PM delete

hehe..lawak-lawak..ehehe..

Reply
avatar
10/19/2011 10:43 PM delete

hakhak..sbr jela..

sape tak terkejut kan..

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
10/19/2011 11:25 PM delete

ha,,ha,mesti janda tu takut..

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
10/19/2011 11:36 PM delete

hahhaa..mmg lawak lah jiejah..giless tul..

Reply
avatar
cik fyza
AUTHOR
10/20/2011 3:47 AM delete

mmg kes naya ler

Reply
avatar
10/20/2011 7:15 AM delete

hehe .. kak pernah terbaca ni dulu .. serius memang terkejut la kalau dpt ...

Reply
avatar
10/20/2011 8:27 AM delete

hahaha..mane tak pingsan nyer..terkejut kot!

moral value:jgn silap anta email :p

Reply
avatar
WuMing
AUTHOR
10/20/2011 5:05 PM delete

Kah..kah..kah,,,

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
10/21/2011 1:50 PM delete

kelakar giler..laki bg email tu nak janda tu ikut jejak mati..hahhaha

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!