Wednesday, October 19, 2011

Kisah lawak Salah Email



Seorang lelaki telah menginap di sebuah hotel di KL. Terdapat sebuah komputer di dalam bilik hotel itu. Dia pun mengambil keputusan untuk menghantar e-mail kepada isterinya. Malangnya, dia telah tersalah taip alamat e-mail isterinya dan tanpa mengetahui kesilapan itu, dia pun terus menghantar e- mail tersebut. 





Di sebuah rumah di Kedah pula, seorang janda baru sampai ke rumahnya selepas pulang daripada majlis pengebumian suaminya. Janda tersebut mengambil keputusan untuk menyemak e-mailnya untuk melihat sekiranya terdapat mesej daripada saudara-mara dan teman-temannya. 


Selepas membaca e-mail pertama itu si janda tersebut pun pengsan. Anak lelaki janda tersebut pun bergegas ke bilik ibunya dan mendapati ibunya terlentang di lantai dan dia pun membaca mesej di dalam skrin komputer: 


To : Isteri kesayanganku
Subject : Abang telah selamat sampai
Date : 30 Julai 2011
Abang tahu Sayang pasti akan terkejut dengan kehadiran mesej ini. Mereka telah menyediakan komputer di sini pada ketika ini dan kita boleh menghantar e-mail kepada sesiapa sahaja terutama insan kesayangan kita. Abang telah selamat sampai dan telah menginap dengan aman di sini. Abang lihat semuanya telah di sediakan di sini untuk kedatanganmu pada hari esok. Semoga berjumpa denganmu nanti, Sayang. Abang harap perjalananmu ke sini nanti lebih bermakna seperti apa yang telah Abang lalui ketika ini.


You don't need to wait for Valentine's Day to express your love thanks to #Coffeemate

12 comments:

  1. hakhak..sbr jela..

    sape tak terkejut kan..

    ReplyDelete
  2. ha,,ha,mesti janda tu takut..

    ReplyDelete
  3. hahhaa..mmg lawak lah jiejah..giless tul..

    ReplyDelete
  4. hehe .. kak pernah terbaca ni dulu .. serius memang terkejut la kalau dpt ...

    ReplyDelete
  5. hahaha..mane tak pingsan nyer..terkejut kot!

    moral value:jgn silap anta email :p

    ReplyDelete
  6. kelakar giler..laki bg email tu nak janda tu ikut jejak mati..hahhaha

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!