Hari Ni Hari Jadi Abg Navy!

3:00:00 PM 24 Comments A+ a-


Assalamualaikum..


HARI NI HARI JADI ABG NAVY!!
01.11.11


semalam daku menahan mengantok yang amat sangat semata-mata menunggu detik 12mn untuk mengucapkan SELAMAT HARI JADI kepada beliau! akhirnya daku berjaya juga jadi orang pertama yang mengucapkan SELAMAT HARI JADI! yabedabeduuu!!


walau kekasih hati sedang sibuk belajar sambil bekerja di Pangkalan Lumut sana, ia tidak menjadi penghalang untuk daku ucapkan selamat hari lahir kepada beliau! maka sempena dengan umurnya yang dah berganjak lagi satu angka kepada 23 hari ini daku mahu mengucapkan....


SELAMAT HARI JADI yang ke 23 ABANG!




HAPPY. BIRTHDAY.ABG NAVY!

SEMOGA.PANJANG.UMUR

DIMURAHKAN.REZEKI

DIPERMUDAHKAN. SEGALA. URUSAN. DUNIA. AKHIRAT!


oh abang! dah 23 tahun kamu ni! tak lama lagi awak bakal jadi suami. sila buat perangai macam suami orang oke. ahaaaaaaaakkss :p

walau kita berjauhan, daku mahu kamu tahu bahawa..

DAKU HANYA CINTA, SAYANG, DAN RINDU
PADA KAMU SEORANG, ABANG..



p/s entry jiwang sila muntah pink. kahkahkahkah~~



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

24 insan comel komen

Write insan comel komen
cik ika
AUTHOR
11/01/2011 3:10 PM delete

wish to him ye..:)

Reply
avatar
11/01/2011 3:48 PM delete

ROMANTIKNYA..HEHEH..

selamat hari lahir utk si dia yer..

Reply
avatar
lynda
AUTHOR
11/01/2011 3:51 PM delete

amboi suweet nye die... hihi. wish happy birthday jugak kat abg navy :P

Reply
avatar
11/01/2011 3:53 PM delete

cakap kat dia,selamat hari jadi,moga dibanyakkan rezeki,amin :)

Reply
avatar
Lea Isnawi
AUTHOR
11/01/2011 4:06 PM delete

hepi besday abg cik jijah

Reply
avatar
11/01/2011 4:36 PM delete

yee,befday buah hati cik jijah hari nii..Eh, bukan.. Bakal suami.. hik3..

Selamat ari tua Encik Navy! :D

Reply
avatar
11/01/2011 5:28 PM delete

How Sweet!bday Abg Navy Jijah ye..
"Selamat Hari kelahiran Abg Navy Jijah,Semoga dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,selamat jadi suami kepada Cik jijah nanti..bakal ni bakal.."

Reply
avatar
11/01/2011 6:05 PM delete

hmm hepy bday utk abg navy tu.....hehe

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/01/2011 7:10 PM delete

@cik ika jijah sampaikan yer :)

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/01/2011 7:11 PM delete

@lynda ngehngehngeh terima kasih..jijah sampaikan yer..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/01/2011 7:11 PM delete

@si robot comel Amin...banyak rezeki boleh cepat2 kawen kan..hehe

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/01/2011 7:11 PM delete

@Lea Isnawi maceh syg~ nnt jijah sampaikan :)

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/01/2011 7:12 PM delete

@Eza Boom Boom :) ehem ehem bakal suami tu..i like :P

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/01/2011 7:12 PM delete

@Azhafizah[フィザ] bakal ni bakal...InsyaAllah...doakan yg terbaik keh :)

Reply
avatar
Cikgu Jaja™
AUTHOR
11/01/2011 7:44 PM delete

wiwit jah...semoga kekal saaampai akhir hayat

Reply
avatar
Wanie
AUTHOR
11/01/2011 8:32 PM delete

amboi cik misi ni boleh tahan jiwang ye..haha..umo abang cikjijah same ngan wanie la :) cik jijah 24 kan?

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/01/2011 8:37 PM delete

@Wanie kahkahkah jijah 23 jugak la yunk! kita sebaya yer..wink wink :)

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
11/02/2011 2:56 AM delete

HB abg navy hahaha...wekksss muntah blue daku ekekeke ~_^

Reply
avatar
11/05/2011 1:19 PM delete

sweetnye...hehehe..

semoga kak jijah & abg navy cepat tawen!! ngee~

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/05/2011 11:34 PM delete

@shida'R hahaha tiba ter blue kat sini yer..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/05/2011 11:34 PM delete

@AmALiNa aFIqAh ngeeee~~ maceh yunk! Amin...luv u!

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!