Friday, November 11, 2011

Katil Michael Jackson Di Lelong




Raja Pop Dunia, Michael Jackson menggemparkan dunia dengan kematiannya pada usia 50tahun, pada 25 Jun 2009. Katil yang merupakan tempat terakhir Michael Jackson menghembuskan nafasnya, akan dilelong. Sudah pasti harga yang dilelong akan melambung tinggi memandangkan tragedi yang menimpa Michael Jackson, lebih-lebih lagi beliau adalah seorang ‘Superstar’ dunia. 

Menurut pakar lelong ini, tujuan mereka adalah semata-mata memelihara nilai sejarah segala barangan peribadi Michael.




Gambar menunjukkan katil bersaiz ‘Queen’ berbingkai kayu antik yang masih terpelihara dengan baik walaupun sudah tidak digunakan semenjak lebih 2 tahun lalu. Selain beberapa perabot lain, sebuah cermin bakal dilelong, kerana mempunyai tulisan tangan Michael pada 17 Disember ini. 


Cantik beb katil dia. Tu la nasib seorang selebriti. Dari hidup hingga ke mati, tidak habis-habis ada sahaja pihak yang terus mengaut keuntungan.


9 comments:

  1. kompemlah berjuta katil ni..kalau orangnye dah takde..mesti yg sedia ade ni tak abes2 nak amek kesempatan..ape kate family die je simpan..gune..kan senang..ade kenangan kat situ..

    ReplyDelete
  2. Mesti mahal tuhh . Even katil ja pon . huhu

    ReplyDelete
  3. taknak..takut..nt malam2 MJ dtg...hehee

    ReplyDelete
  4. Pejam celik..pejam celik dah 2 tahun dah...cepat betul....

    ReplyDelete
  5. katil pun nak jual.. kesian..

    ReplyDelete
  6. duit dah habis ke sampai nak jual katil tu..kelakar lak..cermin tu ntah tulisan sape la kan..huhu

    ReplyDelete
  7. bagi free pun,xperla.hiuhihi...

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!