Katil Michael Jackson Di Lelong

12:00:00 PM 9 Comments A+ a-




Raja Pop Dunia, Michael Jackson menggemparkan dunia dengan kematiannya pada usia 50tahun, pada 25 Jun 2009. Katil yang merupakan tempat terakhir Michael Jackson menghembuskan nafasnya, akan dilelong. Sudah pasti harga yang dilelong akan melambung tinggi memandangkan tragedi yang menimpa Michael Jackson, lebih-lebih lagi beliau adalah seorang ‘Superstar’ dunia. 

Menurut pakar lelong ini, tujuan mereka adalah semata-mata memelihara nilai sejarah segala barangan peribadi Michael.




Gambar menunjukkan katil bersaiz ‘Queen’ berbingkai kayu antik yang masih terpelihara dengan baik walaupun sudah tidak digunakan semenjak lebih 2 tahun lalu. Selain beberapa perabot lain, sebuah cermin bakal dilelong, kerana mempunyai tulisan tangan Michael pada 17 Disember ini. 


Cantik beb katil dia. Tu la nasib seorang selebriti. Dari hidup hingga ke mati, tidak habis-habis ada sahaja pihak yang terus mengaut keuntungan.


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

9 insan comel komen

Write insan comel komen
11/11/2011 12:15 PM delete

kompemlah berjuta katil ni..kalau orangnye dah takde..mesti yg sedia ade ni tak abes2 nak amek kesempatan..ape kate family die je simpan..gune..kan senang..ade kenangan kat situ..

Reply
avatar
hudahassan ^^
AUTHOR
11/11/2011 12:17 PM delete

Mesti mahal tuhh . Even katil ja pon . huhu

Reply
avatar
11/11/2011 12:26 PM delete

taknak..takut..nt malam2 MJ dtg...hehee

Reply
avatar
WuMing
AUTHOR
11/11/2011 1:45 PM delete

Pejam celik..pejam celik dah 2 tahun dah...cepat betul....

Reply
avatar
ainasuhana
AUTHOR
11/11/2011 1:56 PM delete

katil pun nak jual.. kesian..

Reply
avatar
11/11/2011 2:06 PM delete

xtau leh tido ke x tu..huhuh

Reply
avatar
Wanie
AUTHOR
11/11/2011 4:15 PM delete

duit dah habis ke sampai nak jual katil tu..kelakar lak..cermin tu ntah tulisan sape la kan..huhu

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
11/11/2011 9:51 PM delete

mesti mahal giler..

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
11/12/2011 4:12 PM delete

bagi free pun,xperla.hiuhihi...

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!