Wednesday, November 23, 2011

Papan Iklan Unik di London




LONDON – Para pengunjung sebuah pusat beli-belah di Britain kelmarin terkejut apabila melihat beberapa wanita menjadi model hidup di sebuah papan iklan di sini.

Sebuah akhbar melaporkan, papan iklan berkonsepkan seni timbul di pusat beli-belah Westfield, di sini menampilkan tiga model seksi yang menyamar menjadi patung.

Seorang model berambut perang duduk dalam keadaan separuh bogel di belakang segumpal awan dengan model kedua bergaya di belakang sebatang pokok.

Model ketiga yang berpakaian singkat duduk di atas buaian di tengah papan iklan tersebut. Mereka akan mengejutkan orang ramai dengan menggerakkan jari-jari kaki.

Trio berkenaan membantu kempen promosi losyen pelembap 24 jam Johnson & Johnson.


haha daku rasa kalau kat malaysia ni memang kena raba la model model tu. muahhaha^^ sebab ape. orang malaysia kan giler ***** opssss!!

18 comments:

  1. haha,wat la kat Malaysia..mau kena cepuk!

    ReplyDelete
  2. kalo malaysia habis la kena diorang tu haha silap2 pengsan ;p

    ReplyDelete
  3. waaa.. agak2nya berapa lama model2 tu kene dok kat situ... hehehhe....

    ReplyDelete
  4. apa lagi ambik gmbar la.. kih kih kih

    -kena raba ek..iklan ni tk leh smpai malam..esk blum tntu ada lg pmpuan tu..kih kih kih

    ReplyDelete
  5. haha..betol tuh..kat malaysia ni banyak peraba..hoho

    ReplyDelete
  6. Ohsem!semart style iklan camni..3D gituuu

    ReplyDelete
  7. Tak ada ker gambar ? He..he..he..

    ReplyDelete
  8. wahh.. betul ke idup tu.. hehe...

    ReplyDelete
  9. @ArulchelseA haha tu tak pasti la sampai bila die duk kat situ..ekek :P

    ReplyDelete
  10. @WuMing line slow gambar mesti tak keluar..hehe

    ReplyDelete
  11. haha..promosi sakan, sampai letak model dekat papan iklan..

    ReplyDelete
  12. boleh buat..tp letakkan model yang berbadan sasa siap berbulu kat kaki..kompom x der yg datang kacau

    ReplyDelete
  13. hehe..kalo kat mlysia siap la kene culik hehee,

    ReplyDelete
  14. @Katak Bulat kahkahkah tu nak iklan ape eh..dashing ke.pencukur bulu.. ngehnngehngeh :P

    ReplyDelete
  15. @shida'R kena culik bawak masuk bilik. kahkahkahkah

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!