Thursday, November 24, 2011

Wanita Ketagih Bibir Tebal Jessica Rabbit




KRISTINA dengan bibir asal (kiri) dan selepas mendapatkan 100 suntikan. Gambar kanan adalah watak kartun Jessica Rabbit.



Seorang wanita Kristina Rei di ST PETERSBURG yang tidak suka memiliki bibir nipis membelanjakan 4,000 pound (RM20,000) untuk suntikan bibir. Bagaimanapun, dia masih tidak berpuas hati dengan suntikan itu. Wanita berusia 22 tahun itu percaya bibirnya kelihatan hodoh dan dia cemburu dengan bentuk bibir penuh yang dimiliki kakaknya.


Kristina yang juga seorang juruteknik kemudian melakukan 100 kali suntikan silikon bagi membolehkan dia memperoleh bibir yang tebal dan muncung.


“Saya sukakan bibir tebal Jessica Rabbit. Pada pandangan saya, dia adalah wanita sempurna,” katanya.


Kristina yang mengakui ketagih dengan suntikan itu kini ingin bibir yang lebih muncung, telinga dan hidung yang runcing dan payu dara lebih besar.


Kristina berkata: “Ia membuatkan saya gembira. Kadangkala orang lain mengejek saya mempunyai bibir tebal tetapi saya tidak hiraukannya.


“Saya inginkan sesuatu yang ekstrim. Saya mahu kelihatan seperti karakter kartun. Saya sudah ketagih dan saya sukakannya. “Beberapa rakan memberitahu saya tidak patut menyuntik bibir menjadi lebih tebal dan besar tetapi saya belum berpuas hati.


jessica rabbit dah tentu la watak kartoon. ape da..hahaha 
bersyukur la dengan apa yang ada ^^


11 comments:

  1. parah betul manusia sekarangkan?? bibir punya cantik nak g tebalkan. Takut tgk..

    ReplyDelete
  2. ini bibir silikon tebal2...camne nak senyum ek....huhu

    ReplyDelete
  3. seksi you.....bibir tebal ala² angelina jolie

    ReplyDelete
  4. Kesian laa mereka ini yang jadi macam ini...WuMing pernah tengok wanita cantik dan kulit halus...Tapi dia buat Tattoo sampai dah tak ada warna asal kulit dia...

    Macam-macam...

    ReplyDelete
  5. macam2 orang putih ni..

    ReplyDelete
  6. masalahnye bibir tu tebal sgt..tak cam jessia rabbit.overdo.huhu~

    ReplyDelete
  7. 1- tak kenal pun cartoon tuh
    2-cartoon tuh sendiri tak la over mana lips nya.
    3-thats gurlz macam kene sengat tebuan
    4-tak cantik pun
    5-bengong.
    hahahahah

    ReplyDelete
  8. pe la...muka da cnti dah...ish :) http://kacangsebuncis.blogspot.com

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!