Wanita Ketagih Bibir Tebal Jessica Rabbit

8:00:00 AM 11 Comments A+ a-




KRISTINA dengan bibir asal (kiri) dan selepas mendapatkan 100 suntikan. Gambar kanan adalah watak kartun Jessica Rabbit.



Seorang wanita Kristina Rei di ST PETERSBURG yang tidak suka memiliki bibir nipis membelanjakan 4,000 pound (RM20,000) untuk suntikan bibir. Bagaimanapun, dia masih tidak berpuas hati dengan suntikan itu. Wanita berusia 22 tahun itu percaya bibirnya kelihatan hodoh dan dia cemburu dengan bentuk bibir penuh yang dimiliki kakaknya.


Kristina yang juga seorang juruteknik kemudian melakukan 100 kali suntikan silikon bagi membolehkan dia memperoleh bibir yang tebal dan muncung.


“Saya sukakan bibir tebal Jessica Rabbit. Pada pandangan saya, dia adalah wanita sempurna,” katanya.


Kristina yang mengakui ketagih dengan suntikan itu kini ingin bibir yang lebih muncung, telinga dan hidung yang runcing dan payu dara lebih besar.


Kristina berkata: “Ia membuatkan saya gembira. Kadangkala orang lain mengejek saya mempunyai bibir tebal tetapi saya tidak hiraukannya.


“Saya inginkan sesuatu yang ekstrim. Saya mahu kelihatan seperti karakter kartun. Saya sudah ketagih dan saya sukakannya. “Beberapa rakan memberitahu saya tidak patut menyuntik bibir menjadi lebih tebal dan besar tetapi saya belum berpuas hati.


jessica rabbit dah tentu la watak kartoon. ape da..hahaha 
bersyukur la dengan apa yang ada ^^


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

11 insan comel komen

Write insan comel komen
Clara
AUTHOR
11/24/2011 8:39 AM delete

parah betul manusia sekarangkan?? bibir punya cantik nak g tebalkan. Takut tgk..

Reply
avatar
11/24/2011 8:47 AM delete

erk..gtu pon ada..ish2..

Reply
avatar
11/24/2011 8:57 AM delete

ini bibir silikon tebal2...camne nak senyum ek....huhu

Reply
avatar
azam
AUTHOR
11/24/2011 9:31 AM delete

seksi you.....bibir tebal ala² angelina jolie

Reply
avatar
WuMing
AUTHOR
11/24/2011 9:35 AM delete

Kesian laa mereka ini yang jadi macam ini...WuMing pernah tengok wanita cantik dan kulit halus...Tapi dia buat Tattoo sampai dah tak ada warna asal kulit dia...

Macam-macam...

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
11/24/2011 9:50 AM delete

macam2 orang putih ni..

Reply
avatar
mumui
AUTHOR
11/24/2011 10:03 AM delete

aiyo.... tebalnya...

Reply
avatar
11/24/2011 10:49 AM delete

masalahnye bibir tu tebal sgt..tak cam jessia rabbit.overdo.huhu~

Reply
avatar
11/24/2011 1:22 PM delete

uiskkk tebal bebenau ni hehe

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
11/25/2011 10:26 PM delete

1- tak kenal pun cartoon tuh
2-cartoon tuh sendiri tak la over mana lips nya.
3-thats gurlz macam kene sengat tebuan
4-tak cantik pun
5-bengong.
hahahahah

Reply
avatar
kacang buncis
AUTHOR
6/10/2013 3:12 PM delete

pe la...muka da cnti dah...ish :) http://kacangsebuncis.blogspot.com

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!