Majlis Persandingan Dira Abu Zahar Hos Melodi & Helmi

8:00:00 AM 14 Comments A+ a-



Tarikh cantik pada 11.11.11 menjadi tarikh bersejarah buat pelakon yang kini juga sebagai pengacara Melodi iaitu Dira atau nama penuhnya Khaidhirah Abu Zahar kerana kini sudah sah bergelar isteri kepada pengarah fotografi Mohd. Helmi Mohd. Yusof atau Helmi dengan tiga kali lafaz.


Majlis resepsi bagi pihak perempuan ini diadakan di kediaman keluarga Dira. Resepsi sebelah pihak lelaki pula akan diadakan di Lanai@Matic, Jalan Ampang pada hari ini 13 November 2011.



Foto Sanding Dira Abu Zahar & Helmi

Foto Sanding Dira Abu Zahar & Helmi

Foto Sanding Dira Abu Zahar & Helmi

Foto Sanding Dira Abu Zahar & Helmi

Foto Sanding Dira Abu Zahar & Helmi

maintain cantik Dira ni yer ^^

Foto Sanding Dira Abu Zahar & Helmi


Selamat Pengantin Baru Kak Dira & suami. Semoga kekal bahagia kali ini hingga akhir hayat.
Dira masih ada seri pengantin. tetap cantik ^_^


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

14 insan comel komen

Write insan comel komen
Wanie
AUTHOR
11/13/2011 8:32 AM delete

cun gambar..ha,ah die muda lagi kan..nampak la serinye :)

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
11/13/2011 8:33 AM delete

sweet sangat,badan dira padan pakai apa pun kan?

Reply
avatar
Terbelog
AUTHOR
11/13/2011 6:00 PM delete

laki ni bujang ke jijah?

Reply
avatar
annenyss
AUTHOR
11/13/2011 9:23 PM delete

cantiknya. nak kawin jugak :p

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
11/14/2011 9:17 AM delete

cntiklah dira nih!

Reply
avatar
11/14/2011 9:21 AM delete

mmg cntik dia..

xsbr tgk jijah lak!!

Reply
avatar
11/14/2011 12:10 PM delete

cantiknye gambar die..photographer sangat berbakat!jeles tgk gambar kawen org...but still dira ade seri >.<

Reply
avatar
fiQ'Ra
AUTHOR
11/14/2011 12:16 PM delete

cantikkk...mcm anak dara lagi ;)

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/14/2011 12:52 PM delete

cantik kan!! nak kawen jugak! hahaha

Reply
avatar
11/14/2011 12:58 PM delete

lawanya bunga tangan dia :D

Reply
avatar
MANZARINA
AUTHOR
11/19/2011 8:40 PM delete

cantiknye blog zizah...design sendiri ker....

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/19/2011 8:43 PM delete

@MANZARINA eh tak la.. ni jijah tempah kat azhafizah.com. :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!