Lelaki musnahkan kereta dengan tangan kosong

8:00:00 AM 8 Comments A+ a-



AKSI seorang lelaki memusnahkan sebuah kereta dengan menggunakan tangan kosong.


Operasi meleraikan sebuah kereta biasanya dilakukan menggunakan jentera berat. Tetapi seorang pengamal seni mempertahankan diri berbuat demikian dengan menggunakan tangan kosong.

Lelaki berkenaan yang memakai pakaian karate melepaskan kemarahannya dengan mengoyak sebuah kereta sedan empat pintu dalam satu klip video yang disiarkan di laman perkongsian video YouTube.

Selepas berulang kali menendang kereta tersebut, dia kemudian meleraikan kenderaan itu dengan menggunakan tangannya.

Lelaki tersebut dipercayai mendapat inspirasi melakukan aksi ganas itu daripada permainan video popular, Super Street Fighter IV.

Permainan video itu menampilkan karakter bernama Ryu meremukkan sebuah kenderaan utiliti sukan (SUV) dengan menggunakan jurus seni mempertahankan diri dalam pusingan bonus dinamakan Car Crush. - Agensi


hish menakutkan jer pakai tangan je dah boleh koyak kereta tu. ilmu ape la yang di pakainya tu wei. hahaha

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

8 insan comel komen

Write insan comel komen
Azzah
AUTHOR
11/22/2011 8:17 AM delete

macam koyak kertas..:)

Reply
avatar
cik ika
AUTHOR
11/22/2011 8:20 AM delete

fuyoo..boleh ganti badang ni...

Reply
avatar
Marniey
AUTHOR
11/22/2011 8:21 AM delete

seramnya, tak sangka pula. hebatt

Reply
avatar
AmyZana
AUTHOR
11/22/2011 8:22 AM delete

hahaha
ni ilmu jin nih.... xD

Reply
avatar
belogkiter
AUTHOR
11/22/2011 8:50 AM delete

kuat nya lelaki ni.. bayangkan kalau dia pukul kita

Reply
avatar
k.h.a.l.i.l.a
AUTHOR
11/22/2011 9:39 AM delete

huhuu.... dasatnye die ni. kalau pintu tkunci, senang2 je dia robohkan

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/22/2011 6:44 PM delete

tah ilmu ape la yg di pakainya kan..hehe

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!