Lelaki disangka beruk ditembak

KUALA PILAH: “Tiada apa yang mampu diucapkan selain bersyukur kerana nyawa saya masih panjang,” kata Mohd Fitri Md Wazir, 21, yang ce...






KUALA PILAH: “Tiada apa yang mampu diucapkan selain bersyukur kerana nyawa saya masih panjang,” kata Mohd Fitri Md Wazir, 21, yang cedera selepas terkena tembakan peluru penabur dilepaskan seorang warga emas kerana menyangka dia adalah beruk yang mencuri buah kundang.

Kejadian berlaku di Kampung Gamin Hilir, Tanjung Ipoh, di sini, di kebun milik saudara warga emas berusia 70-an berkenaan.

Mohd Fitri ditemui ketika dibawa menaiki ambulans untuk dihantar ke Hospital Tuanku Ja’afar berikutan kecederaan di kepala. 

Mangsa berada di atas pokok berkenaan bersama rakannya, Mohd Mahathir Abd Aziz, 33, dan anaknya, Mohd Adam Naqli, 4, untuk memetik buah kundang milik bapa mentua Mohd Mahathir.

Kejadian itu cukup mengejutkan Mohd Mahathir yang masih lagi tidak dapat melupakan apabila melihat sendiri kepala rakannya itu berlumuran darah selepas terkena tembakan senapang patah terbabit.


tak pasal-pasal kena tembak. nasib baik masih hidup lagi. semoga cepat sembuh Mohd Fitri!

kawan-kawan. jijah perlukan LIKE untuk support jijah kahwin.
please like me..
vote me please! tqvm ^^

You Might Also Like

6 insan comel komen

  1. byk dah kes cm ni..

    bahaya sungguh!

    ReplyDelete
  2. alahai.manusia disangka beruk...mmg xpasal2...mujur selamat.

    ReplyDelete
  3. NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow...follow pakjoe blk tau

    ReplyDelete
  4. nasib baik takde pape.. lepas ni kalau nak panjat pokok...kena pasang bendera.. bgtau 'ni manusia yg panjat. bukan monyet.' sekian

    ReplyDelete
  5. huhu..kesian dia..manusia disagka beruk.. ^^

    ReplyDelete
  6. bahaya betol kena kepala pulak tu..huhu

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!