Tomok Teruja Isteri Hamil 2 Bulan

Tomok. Penyanyi dan pelakon Tomok atau nama sebenarnya Shah Indrawan Ismail, 27, mengakui teruja apabila diberitahu oleh isteri...


Tomok.



Penyanyi dan pelakon Tomok atau nama sebenarnya Shah Indrawan Ismail, 27, mengakui teruja apabila diberitahu oleh isterinya Rahayu Abbas (Ayu), 32 bahawa mereka bakal mendapat cahaya mata.

"Saya teruja dan terkejut apabila diberitahu isteri (Ayu) bahawa dia sedang mengandung dua bulan. Tidak dapat digambarkan perasaan saya pada ketika itu," katanya.

"Anak adalah pelengkap perkahwinan saya dan isteri, walaupun tidak merancang tetapi saya teruja kerana kami memang mahukan anak cepat," katanya.

Bercerita mengenai keadaan isterinya, Tomok memberitahu, Ayu berada dalam keadaan baik walaupun kadang-kala mengalami muntah-muntah dan rasa tidak selesa.

"Itu adalah perkara biasa bagi seorang wanita mengandung dan kami sama-sama rasa teruja untuk menyambut kelahiran anak sulung kami nanti," ujarnya.

guys.. mintak tolong.. like gambo jijah.. kt page Rumah Kebaya Malaysia http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150375874806785&set=a.10150355316621785.344873.179036286784&type=1&permPage=1like gambo ni seramai yang boleh min 500.. please eh...kan lebih baik tolong seseorang dirikan masjid. korang pon dapat pahala. kihkihkih :)

You Might Also Like

7 insan comel komen

  1. cepat beno dia ye..tahniah

    ReplyDelete
  2. tahniah tomok n ayu..fiza teruja nk tgk anak mereka..

    ReplyDelete
  3. wah dah pregnent dah, msti comey anak dy. hai :) salam aidil adha :)

    ReplyDelete
  4. tahniah..bunting pelamin ni..hihi

    ReplyDelete
  5. wahhh...bestnyeee..nk jadi ayah dh...hihihi

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!