Saturday, December 17, 2016

Glass Wallpaper Untuk Tingkap Dapur




Bajet nak pakai blind kat tingkap dapur tapi bila dah buat kabinet dapur, blind pula tak boleh nak drill sebab sempit.. alahai sedihnya..


Jadi.. jalan terakhirnya guna glass wallpaper. orang luar tak nampak dalam. Dalam rumah pun tak nampak luar. Ruang dapur lebih cerah dan terang. 



Terjumpa kat MR DIY. beli balik terus pasang...mula mula nak pasang agak leceh juga. bila jumpa petua basahkan tingkap dulu baru pasang akhirnya menjadi dan ini hasilnya:






Settle.. tak perlu risau takde langsir kat dapur. Pakai ni pun ok sebab ruang dapur lebih nampak terang..




5 comments:

  1. ada juga penyelesaiannya,kan. lagi jimat ni

    ReplyDelete
  2. assalam jijah..pe kabar? sorry lama menyepi...ni baru aktif balik.. :)
    btw ok jugak pakai wallpaper cam ni..cantik & simple..

    ReplyDelete
  3. murah dan jimat kan jijah ;-)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!