Tuesday, June 28, 2016

Homemade Biskut Raya


Azizah kitchen kononnya... mihmihmih
Alhamdulillah dapat siapkan empat jenis biskut raya..
buat biskut raya sendiri untuk penambah biskut raya yang lain..

dapat menjimatkan kos,
dapat asah kembali tangan yang keras ni buat biskut raya.. setahun sekali katakan...hahaha


Biskut Raya Dahlia


Biskut Cornflake


Biskut Gajus


Biskut Semperit


biasalah kalau buat sendiri ni rupanya agak kurang tapi rasanyaaaaaa sedapp!!!
tak caya meh datang rumah raya rumah baru nanti... kikikiki



9 comments:

  1. Jelesnye saya. Saya tak pandai buat. Huhu. Diari Mommy Muhaimin

    ReplyDelete
  2. ciksu ape pon tak start lagi. jenis last minute.
    memula ingt nk uat.pastu mcm x larat lah,pulak. hujng2 ni teringin lah pulak.. adoiii..
    kalau nak buat juge mau kene maraton ni. hiks

    ReplyDelete
  3. rajin nye .. kami buat tidak beli pun tidak ...sbb jenis tk mkn kuih ry hehe

    ReplyDelete
  4. wah dah siap kuih raya.. syeeda blm start buat lg huhu

    ReplyDelete
  5. setuju! puas hati buat sendiri.. rasa pun sedap. sebab buat ikut rasa n kasih syg gituu hehe =)

    ReplyDelete
  6. ok tggu kami serang nnt...kami bw tupperware sekali utk tapaw kuih raya jijah ;-)

    ReplyDelete
  7. OMG jijah...
    4 jenis tu jadik buat.
    kalu up lagi 2 jenis, cukup la buh dlm balang 1 set :)
    aida ni plan nak buat 2 jenis aje.
    tapi malangnya 2 weekend dlm bulan ramadhan demam teruk.
    aduhai nasib...

    ReplyDelete
  8. banyak tu 4 jenis.. CT sejenis pun x lepas hehe..
    semperit tu i looooike =D

    ReplyDelete
  9. baguslah jijah sempat buat kuih raya

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!