Monday, July 10, 2017

Zul Haadziq Sebulan


27 jun 2017@ 3 syawal lalu genap sebulan anak ketiga daku. Alhamdulillah..
alahai masa sekarang kejap je.. baru je bertarung dengan contraction. tup tup sebulan dah.




checkup lambat hari tu sebab raya masa tu so tunda sehingga dia berusia 40 hari. 
berat lahir 3.02kg--> masa 20 hari 3.2kg--> 40 hari 3.8kg. berat tak naik banyak. janji sihat syukurlah :) 100% susu ibu.  imunisasi HEP B pun sudah. BCG dah nampak tanda. 



ini budak kuat mengempeng.. pura2 tidur. bila letak atas tilam menangis.suka sangat berpegang.. huhu

tapi apa yang mama risau sekarang.. dia tak nak hisap botol! puas pujuk bagi tapi dia tolak balik puting tu dengan lidah.. mama sangat buntu.. sebab hujung bulan ni nak kerja dah.. -_-

ramai suggest botol pigeon.. jijah belom beli lagi. korang ada pengalaman tak??


5 comments:

  1. alhamdulillah..tahniah...comelnya dia...

    ReplyDelete
  2. lama aida x terjah sini, jijah.
    dah ada baby baru. alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  3. Sekejap je dah sebulan kan jijah

    ReplyDelete
  4. Lahaiiiii comelnyee awakk....geran auntie tengok =)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!