BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

3:41:00 PM 2 Comments A+ a-




ade lagi segmen dari abg ben..
memang TERBAIK lah!

nak join klik SINI

marilah kita jawab....



Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?

mestilah pernah jatuh cinta..nak2 dia lah cinta pertama dan monyet bagi jijah.. jijah jatuh cinta dengan dia sebab keperibadian dia yang pemalu dan pendiam tu...


Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?

tak jugak...tgk keperibadian dia dulu..ok dia pemalu then baru tgk fizikal dia..


  • Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?

  • jijah suka badan taf dia..almaklumlah dia kan seorang tentera laut! pasti lah taf..hikhik..then suka mata dia..sebab bila kena cahaya matahari sepet sangat dia tak tahan silau..ngee


  • Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?

  • setuju sangat! betul la bila sesorang pasangan dah berkahwin badan pula naik semestinya tanda dia sangat bahagia sebab di jaga sepenuhnya..


  • Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..

  • setuju! lelaki kacak mempertaruhkan wajahnya untuk memikat perempuan..
  • ayat lelaki kacak punya lah manis...
  • sape tak nak kan pakwe nsem...ngee...tapi jijah tak tau!

  • perempuan cantik biasa nya mmg materialistik sebabnya apa yang dikehendaki mesti tercapai..si pakwe mestilah sedaya upaya tunaikan permintaan awek yang cantik tu..kang melepas pulak kan..


  • Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' ..

  • encik tentera laut la cinta monyet cik azizah
    dia seorang yang pemalu
    sangat sabar dengan perangai jijah yang kadang2 mementingkan diri sendiri
    suka kesetiaan dan kejujuran yang dia berikan
    kalau bergadoh walaupon salah jijah tapi dia yang banyak mengalah..
    jijah?? pentingkan diri...hahaha
    jahat kan..ngeee


  • Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?

  • sangat2 puas hati! terima dia seadanya...dialah pertama dan terakhir! chewah...that y la sudah 9 tahun bertahan...ngeeee


  • Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?

  • tak puas hati sebab nak gemuk dan naikkan berat badan...dia taf jijah kurus mane leh jadik ni!huhu
  • tapi dia puas ati dengan jijah..ekekee :P


  • Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?

  • oh tidak!! takkan sayang sebab bentuk badan kot...tu bukan cinta namanya..nafsu tu..
  • terima lah dia seadanya...
  • tapi kalau dah berkahwin eloklah jaga tubuh badan untuk suami...
  • takkan memboyot kot kan..padahal usia masih muda...hehhee


  • Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..

  • ada jugak ape..tu ha..landon slim world yang erra,wardina pakai tu...tengok slim je...hehe
    banyak duit tak pelah..
    kita orang biasa ni pakai losyen mustajab je...hehhee
    tapi kalau ada produk mengemukkan badan jijah nak pergi cubalah...ekeke


    p/s : terimalah pasangan seadanya bukan semata-mata paras rupa fizikal saja sebab semuanya itu tak kekal sampai bila2....



    All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
    Product review, advertorial, 

    contact:
    Email: cikazizahmisi88@gmail.com

    2 insan comel komen

    Write insan comel komen
    fRaMe+LenSeS
    AUTHOR
    3/17/2011 5:12 PM delete

    Assalamualaikum.. mai melawat kawan2 join segmen abg Ben.. hihihi.. wahhh.. hebat toi pilihan dia.. moga2 bertemu hendaknya pilihan kamu tu ya.. ;))

    Reply
    avatar
    Cik Azizah
    AUTHOR
    3/17/2011 5:34 PM delete

    @frame~ hehehe da jumpa dah,,,moga mmg die jodoh jijah..Amin

    Reply
    avatar


    Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!