Rahsia bantal tidur kalian!

10:15:00 PM 10 Comments A+ a-



Semalam kita tahu firasat bagaimana cara tidur kita...dalam ENTRY ini...
malam ini sebelum tidur mari daku kongsikan firasat di sebalik bantal tidur kalian..


1. Memeluk Bantal 

- Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

2. Menggunakan Banyak Bantal

 - Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

3. Tidur Dengan Satu Bantal 

- Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

4. Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki 

- Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dengan orang ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita-cita. Mereka tidak  suka berusaha.

5. Tidur Tanpa Bantal 

- Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.









All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

10 insan comel komen

Write insan comel komen
Solihin Zubir
AUTHOR
3/19/2011 10:33 PM delete

sy suka peluk bantal..
auw.. romantiknya.. heheh..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
3/19/2011 10:36 PM delete

owah solihin....lelaki pon suka peluk bantal! cayalah! ingat perempuan je...ngeeee

mesti kalau dah kawin ni nak peluk bini je...romantik gitu
ekekeke :P

Reply
avatar
3/19/2011 11:48 PM delete

bantal kayu xde ke. hehe

Reply
avatar
3/20/2011 1:39 AM delete

abc suka peluk bantal and banyak sgt bantal.. selesa macam tu. ^^v

Reply
avatar
atiey azha
AUTHOR
4/14/2011 10:23 PM delete

atiey .. 1 , 2 dan 4 . hehee

Reply
avatar
topimagine
AUTHOR
4/14/2011 11:19 PM delete

banyak bantal maknanye kurang berkeyakinan.... cam salah jerk fakta tu... huhuh :)

Reply
avatar
~mrs ruzaini~
AUTHOR
6/27/2011 9:56 AM delete

sye tdur hnye gne 1 bntal jew=)

Reply
avatar
7/11/2013 9:59 AM delete

kalau yang suka tidur duduk?

Reply
avatar
7/11/2013 10:15 AM delete

klo orang jepang ato cina ato korea itu yg suka pake bantal kotak2 kayaknya keras banget yah?

Reply
avatar
orange
AUTHOR
1/15/2014 12:20 PM delete

aii...cmner ea
den suker peluk bantal..hidup x tenang kowt x der menda nk di peluk,,hahah

suka tidur ngn bnyk bntal
klu blie nk lebih dari 5 bntal,baru seronok

dan mesti somtime akan letak bantal bwh kaki...
dah bnyk bntal,so mcm2 lar gelagat nyer,,gagag


Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!