En nuffnang tak ikhlas..huhu

12:28:00 PM 5 Comments A+ a-


wuaaaaaa :) hancur hatiku....mengenang dikau...jadi keping-keping setelah kau pergi...huhuhu..
hancur lebur! baru je dapat 1st BE air asia India hari tu..alih-alih bila dapat BE baru die terus jadi metered earnings! tak suka tau En Nuffnang hancurkan hati jijah..baru nak sayang ketat2....huhu




nampak kan Air Asia NZ India dah jadi metered! rasa en nuffnang baru je bagi...tiba-tiba dah xde....nampak sangat en nuffnang ni tak ikhlas tau nak bagi jijah....baru dapat bape sen je dah metered...sedih tau! dah lah blog jijah susah nak naik trafik....1 BE dah kurang habis lah.....huhuhu


tengok la trafik tu...memang suam2 kuku jer...patut lah BE ni tak melekat...emm...tah! tu pon Syukur ade jugak yang sudi singgah teratak cik azizah ni... terima kasih tak terhingga!
dan
harap-harap lagi 5 BE akan kekal.....Amin....

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

5 insan comel komen

Write insan comel komen
SURIA AMANDA
AUTHOR
3/25/2011 12:42 PM delete

sabar...nanti2 ada la tuh..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
3/25/2011 1:06 PM delete

suria~

yelah kak...harap2 de lah rezki tu..

Reply
avatar
Jierah
AUTHOR
3/25/2011 1:32 PM delete

kesian jijah.

Reply
avatar
Idah
AUTHOR
5/26/2011 8:22 AM delete

sekejap je takde tu...dia main tarik2 tali je..jap lagi timbul laa ...pujuk diri

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
5/26/2011 6:28 PM delete

@jierah~ kesian kan.huhuhu T_T


@idah~ hehe pujuk diri yer...dia main majuk2 lah..hehe

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!