Kopi Kluang RailCoffee sah ada gelatin BABI

2:14:00 PM 4 Comments A+ a-




Sebuah kedai kopi popular di Johor yang beroperasi sejak kira-kira 70 tahun lalu dan dikunjungi lebih 80 peratus pelanggan beragama Islam rupa-rupanya menghidangkan kopi bercampur gelatin babi.
Perkara menjijikkan itu terbongkar selepas Jabatan Agama Johor (JAJ) menjalankan pemeriksaan terhadap premis itu berikutan aduan orang ramai.


kopi kluang railcoffee


kredit : rohaizad.com


dalam harian metro juga sudah mengeluarkan berita ni... dan memang tak syak lagi, kopi Kluang RailCofee yang di dakwa ada gelatin babi memang benar sekali dan sudah pasti haram untuk di minum!



semoga kita lebih berhati-hati minum kopi selepas ni...dan lebih baik minum kopi buatan sendiri jer di rumah...ok..

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

4 insan comel komen

Write insan comel komen
arryani
AUTHOR
3/26/2011 2:39 PM delete

weeeeeeewittttttttt..

nsib baik saya tk suka kopi.. ;D

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
3/26/2011 2:48 PM delete

@arryani... hehehe sebbek kan....takut lah..tak pasal2 minum kopi haram!

Reply
avatar
3/26/2011 2:58 PM delete

ishhh takutnyee, da laaa klau pgi johor msti breakfast kt sane sbb sdp sgt

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
3/26/2011 3:05 PM delete

@aliana~ yeker yunk..alamak! dah makan tu macamana pulak...haram! wuaaa..takut!

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!