Monday, February 15, 2016

Tali Pusat Nur Zahwa Dah Tanggal



Alhamdulillah tali pusat anak solehah Nur Zahwa dah tanggal masa usia dia 10 hari 11 feb 2016 lalu. 


Masa abg hakimi dulu tak ingat hari ke berapa tertanggal. Mama lupa nak update blog masa abg hakimi dulu. Kan da lupa.. huuu


Tukang urut cakap lepas 10 hari tertanggal tali pusat maknanya budak tu cerdik. mudah2an cerdiklah anak solehah ni. AMIN

Ehh.. korang simpan tak tali pusat anak? Simpan tau! Bila adik beradik gadoh rebus je bagi minum.. berbaik la dorang semula.. hihihihi

Itu je nak citer.. k bye! Hahaha



Posted via Blogaway

10 comments:

  1. Alhamdulillah. Awal jugak tanggal tali pusat. =)
    amin, insyaallah nur zahwa jadi anak yg solehah.

    ReplyDelete
  2. Moga menjadi anak yang solehah hendaknya.. ^_^

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah rania pon lps 10 hri ikut ayah dia.
    ciksu simpan ada bg tips katanya nti satukan supaya adik beradik sentiasa berbaik..

    ReplyDelete
  4. Azwa 7 hari..uzma pun sama juga..simpan lagi..kenangan tu..

    ReplyDelete
  5. Zara klau x silap hri ke-9. Tapi pusat mmng simpan.

    ReplyDelete
  6. zahraa dulu hari ke-3 dah tanggal, haseef pun sama hari ke-4...mmg dua beradik ni luruh awl tali pusat...n simpan jugak lagi buat2 kenangan hehe

    ReplyDelete
  7. Ohh macam tu ye..baru tahu..huhu

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!