Syukur! 1st Buffered Earning(BE) dari Nuffnang!

4:00:00 PM 10 Comments A+ a-







klik untuk TUMBESARAN yang sihat


Syukur Alhamdulilah hari ini terbuka hati daku nak buka akaun Nuffnang..
tiba-tiba daku perasan ada 1 lagi column kat atas kempen..
sorry to say la..sebenarnya daku langsung tak tahu pasal nuffnang..
orang letak iklan nuffnang daku pon nak letak..
macam katak bawah tempurung daaaa.....hahaha
rupanya inilah Buffered Earning yang selalu dikatakan oleh blogger2 yang terkenal..
Terima Kasih Nuffnang!
sayang nuffnang ketat-ketat lah!

patutlah daku perasan yang iklan Air Asia asyik menari-nari je dalam blog daku ni..
memang tak jangka langsung!
yelah BE pon tak tahu ape benda..hohoho
setelah setahun dalam blogging inilah
1st Buffered Earning (BE)
orang lain tu dah berpuluh-puluh
daku jer ketinggalan...sob...sob...sob..
nak buat camner....kalian popular..daku ape lah ade...huu


ini lah BE tu


lau dapat banyak2 lagi nak guna Air Asia pergi sabah lah..hehe



rasanya baru semalam daku kemukakan soalan kat nuffnang
tentang kriteria perbezaan campaign dan BE
hari ni pulak rezeki BE datang...
syukur..syukur...


Terima Kasih Nuffnang!
i lebiu lah...ngeeee



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

10 insan comel komen

Write insan comel komen
AYuNG
AUTHOR
3/16/2011 4:11 PM delete

wahhh..masyuk2....:D

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
3/16/2011 4:16 PM delete

ayung
hahahah...tak pernah dapat pon ayung..kesian kan...huhuhu

Reply
avatar
azharr
AUTHOR
3/16/2011 4:17 PM delete

setahun br dpt...nuff berkira..hehe

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
3/16/2011 4:24 PM delete

azhar
kesian kan...dah setahun baru dapat...org lain setahun dah berpuluh2..nak wat cmner trafik tak tinggi mane pon...

Reply
avatar
ardinihumaira
AUTHOR
3/16/2011 4:56 PM delete

wahhh bertuahnya.. tahniah :)

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
3/16/2011 5:25 PM delete

ardini
kak dni lagi byk BE dapat..huhu ni lah setahun baru berpeluang..huhu

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
3/16/2011 5:26 PM delete

dieba

jijah pon tak paham..susah nk dterangkan la...huhu

Reply
avatar
alif haris
AUTHOR
6/27/2011 3:36 AM delete

hehe qst BE tu mst jadi kenangan paling indah kan .. haha :D

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
6/27/2011 9:21 AM delete

@alif;
mmg indah sgt..walaupon earning tak masyuk! hehe

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!