Firasat Cara kalian tidur

1.  Tidur telentang dengan kedua-dua telapak tangan diletakkan di belakang kepala   - kalian adalah individu yang sangat pintar da...


1. Tidur telentang dengan kedua-dua telapak tangan diletakkan di belakang kepala 

- kalian adalah individu yang sangat pintar dan sentiasa bersemangat untuk belajar. Kadangkala kalian sering memberikan idea yang bernas dan unik yang mungkin tidak pernah difikirkan oleh individu lain. Keluarga adalah agenda utama dalam hidup kalian dan kalian menjaga keluarga sebaik mungkin. Tetapi kalian sukar untuk bercinta mungkin disebabkan dirimu yang agak memilih.

2. Selubung seluruh badan dengan selimut 

- kalian sering berpenampilan macho di hadapan orang ramai, namun hakikatnya jauh di dalam diri kalian itu,kalian adalah individu yang pemalu dan lemah. kalian terlalu menyimpan rasa dan sekiranya kalian berhadapan dengan sesuatu masalah, kalian lebih gemar memendamnya dan menghadapinya secara bersendirian tanpa meminta bantuan orang lain. Tidak hairanlah mengapa kalian sering meracau sewaktu dalam tidur.

3. Tidur dengan kedua-dua tangan diletakkan di belakang kepada dan kaki bersilang

- Sesiapa yang tidur dengan gaya kaki bersilang dianggap terlalu mementingkan perasaannya sendiri dan sukar untuk menerima perubahan dalam diri. kalian lebih gemar bersendiri . Walau bagaimanapun sikap toleransi yang ada dalam diri kalian memang dipuji.

4. Tidur Meringkuk 

- kalian berasa keseorangan dan kecewa kerana masa silam sering menghantui diri kalian. kalian sering teragak-agak dan berbelah bagi untuk memberi cinta kepada pasangan kalian. kalian beranggapan cinta telah lama hilang dalam hidup kalian.

5. Tidur Mengiring dan Meringkuk 

- Pentingkan diri sendiri, cemburu dan pendendam adalah antara perkataan yang mampu menjelaskan personaliti kalian. Individu yang berada di sekeliling kalian harus sentiasa berhati-hati supaya tidak menyakiti diri kalian kerana kalian dengan mudah akan meradang terhadap individu berkenaan.

6. Tidur mengiring dengan salah satu kaki dibengkokkan 

- kalian adalah individu yang cerewet dan selalu mengkritik dan merungut. kalian juga mudah bosan dan kadangkala terlebih ghairah untuk sesuatu perkara yang kecil atau kurang penting. Hakikatnya, kehidupan bukanlah sesuatu yang sukar, sebaliknya kalian harus belajar untuk lebih bertenang.

7. Tidur mengiring dengan beralaskan lengan tangan di kepala 

- Berbeza dari individu yang tidur dengan gaya tidur mengiring dan meringkuk, kalian adalah individu yang berani, bersopan santun, lebih jujur dan penyayang. Walau bagaimanapun, tiada manusia yang sempurna 100% di dunia ini. Justeru, kalian perlu membina keyakinan diri yang lebih utuh di dalam diri dan sentiasa belajar menerima kesilapan dan kekurangan yang ada dalam diri kalian. Sekiranya kalian mempraktikkan semua ini, kegembiraan akan menjadi milik kalian yang abadi.

8. Tidur meringkuk di satu arah 

- Gaya tidur sebegini melambangkan kalian adalah individu yang yakin pada diri sendiri. kalian akan mellihat kejayaan dalam setiap perkara yang kalian lakukan. kalian akan berusaha untuk merealisasikannya sebaik mungkin. Individu yang tidur mengiring pada arah kanannya dengan meletakkan tangan kanannya di kepala, dikatakan memiliki masa depan yang cerah.

9. Tidur telentang dengan tangan dan kaki sedikit mendepa 

- Gaya tidur sebegini memperlihatkan identiti diri kalian yang sebenar. kalian cintakan kebebasan, keselesaan dan kecantikan. Selain itu, kalian juga  tergolong dalam kategori pemboros . Namun kalian beruntung kerana pendapatan yang kalian miliki tidak kurang hebatnya. Sikap penyibuk dan gemar bergosip juga ada dalam diri kalian.

10. Tidur meniarap 

- Sekiranya kalian tidur dengan gaya meniarap sepanjang malam, kalian adalah individu yang berfikiran agak sempit. Fikiran kalian terlalu tertumpu dan sering memaksa individu lain untuk memenuhi impian diri kalian sendiri. kalian juga adalah individu yang lalai dan tidak teratur.



You Might Also Like

6 insan comel komen

  1. mengiring dua,dua bengkok x d pong! heee

    ReplyDelete
  2. alamak..kite tidur semua gaya ada..hehe

    ReplyDelete
  3. saye tido








    sambil kepala di atas laptop..nape xde kat situ pong?^^

    ReplyDelete
  4. @erra kyra~ bahahaha tu nampak sgt giler blogging...mengantuk sgt...bahaha~~

    ReplyDelete
  5. ala..ta de pown tdor smbil peluk teddy bear....heheheh...

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!