Saturday, March 18, 2017

Portable Spin Mop


Pelaburan untuk beli mop baru..yang mudah digunakan lebih lebih lagi untuk orang malas macam daku! kihkihkih 

Eh..mop ni bukan calang-calang mop tau. Mop yang akan menjadikan daku jadi rajin mengemop lepas ni.. :p




Inilah Easy Mop. Mengemop dengan lebih mudah.




Basket putih tu tempat untuk keringkan mop.. tak payah nak perah kain mop tu guna tangan lagi!




Dalam baldi tu pun ada fungsinya iaitu boleh membersihkan kain mop, ia berpusing sama seperti kita keringkan kain mop.


So far puas hati dengan mop ni.. mudah di gunakan! Harga pun mampu milik.
Beli kat Lazada. sekejap je dah sampai!

Sekian.

4 comments:

  1. barang lazada memang comel2...

    ReplyDelete
  2. anak dara sorang tu akan tolong mop tak? ke... tlg tgk je ;-)

    ReplyDelete
  3. eca beli tuk adik...bila tgk adik guna best...rembat tuk diri sendiri pulakk.hahahaha!

    ReplyDelete
  4. rumah mak fiza pun ada satu..senang nak gunakan dan bertambah rajin nak mengemop :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!