Saturday, April 11, 2015

Menang Hadiah Tshirt, Buku Nota Dan Pen Navy


Satu bungkusan pos laju di terima, alamat Markas TLDM ingatkan suami yang pos bagi hadiah kononkan,rupanya menang Giveaway..

Alhamdulillah  rezeki menang Give Away Syiling Peringatan Jubli Intan TLDM walaupun saguhati.. hadiahnya T'shirt, buku nota & pen navy. 



even suami sendiri navy pun tak pernah nak kasi barang-barang navy camni ni..heee~~boleh la bagi tshirt tu kat dia..tapi besar saiz L..biasa suami saiz M..tapi takpe orang dah bagi..rezeki tu

apa-apa pun terima kasih kak kisahpondokkecil.com. ada giveaway leh join lagi..hehe



14 comments:

  1. allhamdulillah... tahniah sis... :)

    ReplyDelete
  2. bestnya jijah dpt hadiah.. tahniah.. :)

    ReplyDelete
  3. Tahniah jijah.rajin tul masuk peraduan

    ReplyDelete
  4. Tahniah jijah.rajin betul masuk peraduan

    ReplyDelete
  5. mmg seswai sangat ngan huuby tu

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..terima kasih semua

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah rezeki
    tahniah

    ReplyDelete
  8. tahniah,jijah,berbaloi join ye,dapat gak hadiah..alhamdulillah.

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah..rezeki tu. Boleh pakai kat rumah :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!