Semangat Buat Kek Dengan Pensonic Oven Chef Ismail

by - 7:29:00 PM


Jalan-jalan pasaraya TF ternampak promosi Pensonic Oven Chef Ismail ni dengan harga RM109! murah oiii!! rugi la kalau tak grab!

Semangat bertambah lagi sebab nak buat biskut raya dan kek masa bulan puasa hari tu..





Specifications of Pensonic AE-19N 19L Chef 's Like Electric Oven White
What's in the box:
  • 1 x Pensonic AE-19N 19L Chef 's Like Electric Oven White
  • 1 x Tray
  • 1 x Tray Handle
  • 1 x User manual 
  • 1 x Warranty card
General Features: 
SKUPE354HABJ6RGANMY-1752172
ColorWhite
ModelAE-19N
Size (L x W x H)44 x 34 x 28.6
Weight6.5
Warranty period1 Year
Warranty typeLocal Supplier Warranty


Mudah, senang nak buat kek dan biskut raya serta panggang memanggang dengan adanya oven ni.. salah satu mama stuff berjaya mama dapatkan! yeyyy!!


You May Also Like

3 insan comel komen

  1. tengok oven jijah ni, dan2 akak terpikir nak membakar apa.. hahah.. bukan apa, oven akak tersadai dalam kotak tu haa.... dah lama xguna.. hahha

    ReplyDelete
  2. memang rajin lah kat dapur nanti kan :)

    ReplyDelete
  3. rajin laa mama jijah pasni wat kek ya ;-)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!