Tuesday, April 12, 2016

Teratak Az: Air dan Elektrik


Nak duduk rumah baru kena ada 2 benda penting ini. Elektrik dan Air. Dapat kunci rumah 31 mac. Masa tu meter dan air takde lagi..dia janji dua hari pasang..Ok..sabar menunggu.. selang dua hari air pun masuk.. 

tapi bab elektrik punya angin sikit, kontraktor tu kata elektrik masuk pada minggu lepas (minggu pertama bulan april) tunggu punya tunggu takde juga api.  dah la minggu ni orang grill dan  kabinet dapur nak start buat kerja.. mereka perlukan elektrik.. telefon banyak kali pun alasan yang sama. tunggu orang TNB pasang.. 

ada sesetengah rumah baru, tuan rumah kena buat sendiri kalau nak masuk rumah.. tapi dalam hal ni semua pemaju yang settlekan.. tapi lambat macam ni lah... emmm sakit hati makk!! dah lah mak nak duduk sebelum bulan 5 oii!! bila nak siap nihh!! sobbb~~


7 comments:

  1. Sabaq nooh.. Smga urusan di permudahkan jijah.. =) wahh tahun ni beraya di rumah baru ye =)

    ReplyDelete
  2. peliknye ...cam kami dulu dah siap pasang air semua br dpt kunci ....

    ReplyDelete
  3. alahai sangat kan..
    tak pe doa bnyk byk smga dipermudahkan. aamiin

    ReplyDelete
  4. kadang2 mende camni kite kena push slalu baru dorg buat cepat.tp tu la kita ni pn byk urusan lain nk setelkan.sakit pulak aty kite..hehe

    ReplyDelete
  5. memang sakit jiwa, jijah.
    kena sabo jer dgn diorang ni semua :(

    ReplyDelete
  6. Kalau keduanya takde memang susah kan jijah

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!