3rd Pregnancy?? Alhamdulillah

8:00:00 AM 16 Comments A+ a-


Speechless.. Rezeki tak di duga.. Rezeki suami naik pangkat tahun lepas
Alhamdulillah syukur nikmat.. berpeluang mengandung kali ke 3!  Macam tak caya nak jadi ibu anak 3.. hohoho



Cek pregnancy test selepas 5 hari tak datang period.. sekali positif! tak tahu nak menangis ke gembira masa tu...sebab zahwa kecik lagi.. hahaha

Macam anak yang lain sebelum ni, memang takde sebarang alahan.. cuma tak boleh bau busuk even basuh poopoo anak sendiri pun sampai bergaduh laki bini. huh! 
Selera makan ada tapi berat badan tak naik.. malas masak.. rasa nak baring dan berehat.

Mengandung kali ni pun sama macam mengandungkan zahwa. suka cantik, bergaya, shopping, beli baju baru.. hihihi


Alhamdulillah.. nikmat dan rezeki dari Allah! takde rezeki lain takpe.. tapi rezeki anak ramai :) InshaaAllah due bulan 5 tahun ini.. doakan daku dan kandungan baik2 dan di permudahkan sehingga bersalin ye.. Amin...



"Ya Allah, Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

16 insan comel komen

Write insan comel komen
YieN
AUTHOR
1/09/2017 8:18 AM delete

Kite sama jijah.. Nak masuk no. 3 jugaq, Alhamdulillah, hehe~

Reply
avatar
eima
AUTHOR
1/09/2017 8:47 AM delete

tahniah .. alhsmdulillah
take care

Reply
avatar
Murni Alysa
AUTHOR
1/09/2017 12:06 PM delete

tahniah..sama laa kita sdg preggy anak ke-3

Reply
avatar
cik mah
AUTHOR
1/10/2017 1:02 AM delete

Tahniah2...happynya..zahwa sama uzma kan..

Reply
avatar
adianiez AIDA
AUTHOR
1/10/2017 1:36 PM delete

tahniah !
rezeki Allah memang x disangka. best nyer.
jaga kesihatan ye.
lama aida x jengah sini.
now baru bleh aktif bw. in shaa Allah...

Reply
avatar
1/11/2017 9:17 AM delete

haah.. baru nak setahun tak lama lagi

Reply
avatar
1/11/2017 9:17 AM delete

Alhamdulillah kak.. terima kasih

Reply
avatar
1/11/2017 9:18 AM delete

hihihi tahniah juga sis

Reply
avatar
1/11/2017 9:19 AM delete

Alhamdulillah.. terima kasih kak

Reply
avatar
1/11/2017 9:19 AM delete

woww!! tahniah juga siss

Reply
avatar
dear anies
AUTHOR
1/18/2017 2:07 PM delete

tahniah jijah jg diri lek lok ya... semoga selamat smpi ke akhir...

Reply
avatar
zie erniza
AUTHOR
1/19/2017 5:19 PM delete

tahniah ye.1.11. tu tarikh jangka bersalin ke. berapa week sekarang ni.

Reply
avatar
zie erniza
AUTHOR
1/19/2017 5:21 PM delete

ops bulan 5 due ye...maaf ye

Reply
avatar
1/22/2017 12:46 PM delete

iya..due bulan 5 nnt.. inshaAllah

Reply
avatar
2/21/2017 11:10 PM delete

Alhamdulillah..tumpang seronok untuk family jijah :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!