3rd Pregnancy?? Alhamdulillah

by - 8:00:00 AM


Speechless.. Rezeki tak di duga.. Rezeki suami naik pangkat tahun lepas
Alhamdulillah syukur nikmat.. berpeluang mengandung kali ke 3!  Macam tak caya nak jadi ibu anak 3.. hohoho



Cek pregnancy test selepas 5 hari tak datang period.. sekali positif! tak tahu nak menangis ke gembira masa tu...sebab zahwa kecik lagi.. hahaha

Macam anak yang lain sebelum ni, memang takde sebarang alahan.. cuma tak boleh bau busuk even basuh poopoo anak sendiri pun sampai bergaduh laki bini. huh! 
Selera makan ada tapi berat badan tak naik.. malas masak.. rasa nak baring dan berehat.

Mengandung kali ni pun sama macam mengandungkan zahwa. suka cantik, bergaya, shopping, beli baju baru.. hihihi


Alhamdulillah.. nikmat dan rezeki dari Allah! takde rezeki lain takpe.. tapi rezeki anak ramai :) InshaaAllah due bulan 5 tahun ini.. doakan daku dan kandungan baik2 dan di permudahkan sehingga bersalin ye.. Amin...



"Ya Allah, Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"



You May Also Like

16 insan comel komen

  1. Kite sama jijah.. Nak masuk no. 3 jugaq, Alhamdulillah, hehe~

    ReplyDelete
  2. tahniah .. alhsmdulillah
    take care

    ReplyDelete
  3. tahniah..sama laa kita sdg preggy anak ke-3

    ReplyDelete
  4. Tahniah2...happynya..zahwa sama uzma kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah.. baru nak setahun tak lama lagi

      Delete
  5. tahniah !
    rezeki Allah memang x disangka. best nyer.
    jaga kesihatan ye.
    lama aida x jengah sini.
    now baru bleh aktif bw. in shaa Allah...

    ReplyDelete
  6. tahniah jijah jg diri lek lok ya... semoga selamat smpi ke akhir...

    ReplyDelete
  7. tahniah ye.1.11. tu tarikh jangka bersalin ke. berapa week sekarang ni.

    ReplyDelete
  8. ops bulan 5 due ye...maaf ye

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah..tumpang seronok untuk family jijah :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!