Keistimewaan Limau Mandarin

4:36:00 AM 4 Comments A+ a-


Tahun Baru Cina tak sah kalau takde limau mandarin!



Antara manfaat Limau Mandarin ini adalah

1. Dapat menghindarkan diri dari jangkitan kuman

2. Mengandungi vitamin C.. Provitamin A..Flavonoid.. Asid Folic


3. Meningkatkan sel darah putih melawan penyakit

4. Penurunan kadar kolestrol dan tekanan darah 

5. Membantu masalah sembelit

6. Menjauhkan masalah buasir

7. Menyingkirkan mendapan asid urik dalam sendi untuk penyakit gout


Menarik kan?? 2-3 biji limau mandarin pun dah mencukupi..

Selamat Tahun Baru Cina dan 
Selamat Bercuti..



Jangan lupa bawa sekali vitamin shaklee sekali di musim perayaan iniπŸƒ


Hubungi:

 Instagram: @shakleebyazizah
Whatsapp : 013-2378013 
SID Shaklee
Your Health & Beauty Consultant




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

4 insan comel komen

Write insan comel komen
Nour Adieb
AUTHOR
1/31/2017 10:45 PM delete

tapi 2-3 biji bagi sy x cukup πŸ˜„ hehe

Reply
avatar
2/02/2017 12:03 AM delete

limau ne memang sedappp tapi kuar masa cny je...huhuhu

Reply
avatar
dear anies
AUTHOR
2/02/2017 12:00 PM delete

ada sebiji limau mandarin ats meja ni entah sapa laa yg bagi ;-)

Reply
avatar
2/21/2017 10:58 PM delete

Tahun ni tak merasa pulak limau mandarin percuma..takde rezeki =__='

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!