Lunavie Breast Thermo Pad 2 In 1 Melegakan Bengkak Susu

5:54:00 PM 4 Comments A+ a-



Bengkak susu selalu terjadi pada ibu yang baru melahirkan anak! Semasa dalam pantang pengeluaran susu sangat banyak tetapi bayi hanya hisap sedikit. secara tak langsung ini menyebabkan breast jadi bengkak! Jangan risau dengan Breast Thermo Pad Lunavie 2 In 1 ini sangat terbaik untuk ibu yang menyusukan anak! 



Sebagai seorang ibu moden anda sangat memerlukan Breast Thermo Pad 2 in 1 ni untuk mengatasi bengkak susu! Dengan cara moden ini ibu tak perlu susah hati memikirkan masalah breast yang bengkak dan sakit dan dapat tangani masalah breast bengkak dengan cepat!


Thermo Pad ni ada dua fungsi iaitu kegunaan untuk pemanasan dan penyejukkan. 

Kegunaan pemanasan
-Untuk merangsang pengeluaran susu sebelum di beri kepada bayi. 

Kegunaan penyejukkan
- Untuk melegakan bengkak dan sakit di breast



Di reka bentuk donut dan mempunyai lubang di tengah supaya ia tak menekan puting. Ibu rasa selesa. Ianya juga sesuai di letakkan di dalam nursing bra.



Cara Penggunaan Thermo Pad 2 in 1:

Penggunaan Sejuk - Melegakan sakit dan bengkak susu

1. Simpan Thermo Pad ini di dalam peti sejuk atau penyejuk beku. Rasa suhu pada pad tersebut dengan tapak tangan dan balut dengan tuala nipis sebelum dilekapkan pada breast.


Penggunaan Panas- Merangsang pengeluaran susu

1. Rendam pad dalam semangkuk air panas dalam 10 minit. Rasa suhu kepanasan dengan tapak tangan dan lapik dengan kain nipis sebelum di letakkan pada breast.

Menarik kan?? Mudah dan pantas je..




Bagaimana nak dapatkan produk ini?

Boleh hubungi:



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

4 insan comel komen

Write insan comel komen
Hamelia Hamid
AUTHOR
1/16/2017 4:58 PM delete

berguna ni yank...

Reply
avatar
dear anies
AUTHOR
1/18/2017 1:31 PM delete

wahhh mcm2 produk bgs sekrang ni kan...

Reply
avatar
1/19/2017 10:38 AM delete

Baguslah... masa kakak dulu mana ada ini semua
Ibu muda sekarang macam-macam gadjet lepas bersalin ada.

Reply
avatar
2/21/2017 11:06 PM delete

bagus dah ada macam-macam sekarang ni kan

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!