Herbal Blend Multi Purpose Cream Shaklee Pelbagai Kegunaan!

Asalnya beli untuk kegunaan sendiri.. Masa tu nur zahwa ada ruam ruam di pipi. dah la budak perempuan ada ruam pula tak nampak la ke...


Asalnya beli untuk kegunaan sendiri.. Masa tu nur zahwa ada ruam ruam di pipi. dah la budak perempuan ada ruam pula tak nampak la kecomelan kan.. jadi langkah terbaik daku gunakan Herbal Blend Shaklee ni! Alhamdulillah lepas 3 hari pakai ruam di muka hilang tanpa parut!





Dari situ lah Herbal Blend ni jadi pilihan hati untuk pelbagai kegunaan! Memang Herbal Blend Cream wajib ada  1 tiub dekat rumah! Jangan risau, Herbal Blend sesuai untuk kegunaan semua peringkat umur. 






Antara kegunaan Herbal Blend Cream Shaklee yang paling best sekali!!

Merawat eczema dan gatal-gatal digigit serangga.


Kalau terkena gigit nyamuk, semut atau serangga lain pun boleh sapu. Memang cepat hilang kesan gigitan nyamuk bila menggunakan Herbal Blend ni.. InsyaAllah ianya selamat dari steriod dan berkesan .


Ubat luka / melecur


Jangan tak tahu, Herbal Blend ni juga pengganti sebagai minyak gamat! Seeloknya bila ada luka atau lecur, sapu cepat cepat. Tu sebab kena sediakan setiap rumah 1 herbal blend. Jadi tidak risau lagi kalau terkena percikan minyak panas ke, kena cakar kucing ke, terus sapu.. cepat hilang tanpa tinggalkan parut!


 Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu. 


Bila puting ibu terkena gigitan anak, pastinya terasa pedih lebih-lebih lagi kalau sampai terluka. Alhamdulillah sapu Herbal Blend luka di puting cepat sembuh


 Menghilangkan parut chicken pox


Kalau anda atau anak anda terkena chicken pox atau campak, cuba sapukan cepat-cepat dengan herbal blend. InsyaAllah parut yang ada akan pudar dan hilang .


Ruam pada bayi.


Bayi sangat-sangat senang terkena ruam terutamanya ruam lampin. Cuaca yang sangat panas pun bayi senang terkena ruam. Jadi sapukan sahaja krim ini insyaAllah ia akan melegakan rasa pedih dan akan merawat ruam. Bebas steriod dan kandungannya menthol menyejukkan kulit bayi


Losyen harian. 


Krim herbal blend ini boleh dijadikan sebagai losyen harian. Ia dapat melembutkan tangan anda. Herbal blend tidak berminyak, jadi tidak akan mengganggu kerja seharian anda.


 Melicinkan tumit dari kesan tumit-tumit pecah


Bila ada kulit atau tumit kaki yang pecah boleh di gunakan Herbal Blend Cream ni. tumit kaki lembut dan terasa lembab je.. tidak rasa kering lagi!


Jadi kenapa saya memilih Herbal Blend Shaklee sebagai Multi Purpose Cream??

Dah tentu daku yakin dengan keberkesanan Herbal Blend ni! Di perbuat daripada daun daun herba semulajadi , tidak mengandungi bahan kimia dan selamat!


CARA MEMBUAT PEMBELIAN KRIM PELBAGAI GUNA SHAKLEE

CARA 1

Klik ke KRIM PELBAGAI GUNA SHAKLEE ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran melalui GDEX atau Citylink.


CARA 2

Boleh hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi, cara makan, dos yang betul apabila membuat pembelian daripada saya.


Follow Instagram Shaklee :-
Whatssap : 013-2378013
Your Health & Beauty Consultant




You Might Also Like

5 insan comel komen


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!