Lazada Malaysia Big Baby Fair

Berita Baik untuk mommy kaki shopping! Sekarang tengah berlangsungnya  BIG BABY FAIR di Lazada  bermula 29 Mac sehingga 2 April 2017! ...



Berita Baik untuk mommy kaki shopping! Sekarang tengah berlangsungnya BIG BABY FAIR di Lazada bermula 29 Mac sehingga 2 April 2017!

Cepat! Berbaki 1 hari je lagi! Harga yang di tawarkan sangat sangat murah dengan diskaun yang banyak! Mesti mommy suka kan..??

Di Big Baby Fair ni mommy berpeluang menikmati diskaun membeli barangan bayi sehingga 80% pelbagai jenis barangan bayi termasuklah  lampin, fesyen kanak-kanak dan kelengkapan bayi! 
Apa diskaun 80%?? Ya mommy! 80% diskaun tuuuu!!

Diskaun tu termasuk dengan barangan yang berjenama terkemuka seperti Mamypoko, Huggies, Nestle, Sweet Cherry, Pediasure, Goo.N, Wyeth, Anakku, Fisher Price dan banyak lagi. 



Mommy guna pampers jenama apa?? Sebab Huggies menawarkan diskaun sehingga 43% untuk semua jenis lampin bayi! Best kan mommy?? Murah gitu.

Semuanya di hujung jari, mommy boleh membeli barangan bayi dengan mudah dan cepat hanya klik di Lazada Malaysia. Tak perlu bersusah payah bersesak keluar dari rumah.



Penghantaran percuma juga di sediakan untuk produk yang terpilih. Jimat kos pos pula! dah la banyak diskaun penghantaran percuma pula tu! Menarik kannn??
Selain itu, mommy  juga berpeluang untuk memenangi hadiah hebat dengan menyertai peraduan di media sosial  Lazada Malaysia.


Lazada Big Baby Fair Blogger Contest

Berita Baik buat blogger, ada contest lagi untuk anda join iaitu Lazada Big Baby Fair Blogger Contest. Anda berpeluang untuk memenangi Lazada Malaysia shopping voucher. 6 Blogger bertuah berpeluang memenangi voucher Lazada Malaysia bernilai RM500 setiap seorang.

Soalan:

a. What is your favourite brand of diapers for your baby (or future baby)? 



Banyak-banyak diapers, anak2 daku serasi dengan Tesco Love. Berbaloi dengan harganya yang murah..tidak menyebabkan anak alergik,  ia tidak cepat bocor, tembus apabila tidur malam.


b. What is your favourite choice of baby formula for your baby (or future baby)?


Dutch lady memang pilihan susu buat anak-anak sejak bayi lagi. Mudah di dapati di mana-mana pasaraya, harga murah dan anak serasi membesar dengan minum susu Dutch Lady ni. Tidak sembelit, pilihan rasa haruslah vanila!

c. Choose 1 product from Lazada Malaysia you'd like to get for your children (or future children). 



Di sebabkan akan mempunyai 3 anak, permainan ini ssangat sesuai untuk mereka bermain bersama di halaman rumah sambil tergelak riang.. mesti mereka seronok kan... hihihi


Tunggu apa lagi?? jom join contest ni cepat bermula 27 Mac - 2 April 2017. 
Sila ke http://www.lazada.com.my/blogger-contest/ untuk maklumat lanjut!

Dan jangan lupa membeli beli di Lazada Big Baby Fair Sekarang!!



You Might Also Like

4 insan comel komen


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!