Tuesday, April 12, 2011

Bikin Panas je Photobucket ni tau!


daku ingat blog daku je jadi camni..rupa-rupanya ramai blogger lain pun merungut..cis! bikin panas je dengan photobucket ni tau...buruk dah jadinya..


photobucket daku terletak kat shoutbox tu..kenapa eh jadi camtu?? pelik lah..camner nak pulih kembali ni..huhu... naseb baik daku guna 1 je photobucket kat shoutbox tu..lau banyak huduh lagi lah blog daku ni...
kalau kalian perasan pitca kat shoutbox daku tu adalah gambar princess Aurora..bila jadi camni..pitca photobucket yang huduh tu lah kuar....huhuhu

malas nak layan...

tadaaaaaa :)

p/s: 1 je pon..huhuhu

7 comments:

  1. shera terus pakai imageshack.. geram jek tgk photobucket tu.. >.<"

    ReplyDelete
  2. guna image hosting lain.hehe

    ReplyDelete
  3. tak tahu...camner nak guna yang lain..huhu

    ReplyDelete
  4. cik ziezah... bawak bersabar.... hehe

    ReplyDelete
  5. huhu ~
    kite senasib lahh . .
    dahh cam burok ann blog jadi nyee . .

    : MRS LAT (:

    ReplyDelete
  6. hehehehe tukar piccy baru ye syg...

    ReplyDelete
  7. senyum...^_^
    kite bako je photobuck tu...hehehehe
    jom bace http://ezadmaximummx.blogspot.com/2011/04/percuban-terbaru.html

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!