Hari Tidur l Emas

9:30:00 PM 4 Comments A+ a-

abaikan muka poyos tu..4 pagi amik gambar..giler kan..hahhaa

setelah berhempas pulas bekerja 3 hari 3 malam kini baru tarik nafas lega dah sebab daku sudah mula bercuti 3 hari...yehuuuuuu =,=

malam ni dah boleh tidur lena di ulit mimpi atas tilam yang empuk penuh keindahan di samping membayangkan si jejaka...wahahaha *gatal dah* dusssssshh!! lempang laju-laju..

tiba-tiba petang tadi mengantuk teramat! bajet nak tidur kejap je..tapi sedar tak sedar dah jam 6petang...hohoho bangun terkisam-kisam cuci muka sebab mak ajak pergi kedai emas sebab nak tukar cincin daku yang dia beli tak muat semalam...hehe

oh ya..semalam mak daku belikan daku cincin belah rotan 916..dia beli ikut jari dia jadi bila dia balik tu daku cuba punya cuba adeh longgar la pulak...rugisss.... bayangkan size jari dia 15 daku punya kecik je 12 je saiz ku..keciknya jari...oh jari i memang runcing u..sila jangan jeles ok..runcing dan panjang-panjang..i likeeeee ^_^

jadi dapat lah cincin yang menarik hati ku...wakaka saiz 12 letak kat jari manis...walaweiiiiiii cantik siot bila pakai! tangan i nampak gojes gitu...ekeke sambil dalam hati berkata bila encik tentera laut nak sarungkan cincin kat jari manis i ni..mesti lagi nampak gojeeeess giler..*sila jangan muntah ok*!

wahahaha tadaaaaaa.. daku nak blogwalking..takde idea nak tulis entry....ngeee :p


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

4 insan comel komen

Write insan comel komen
ardinihumaira
AUTHOR
4/19/2011 7:28 AM delete

wahhhh bestnye dia dapat cincin ;)

Reply
avatar
aDieyZa
AUTHOR
4/19/2011 8:25 AM delete

saiz 12 eh?? mmg jari yg halussssssssss.. jeles!!!

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/19/2011 9:48 AM delete

ardinihumaira acececeh lagi jeles akak dpt cincin tunang..ngeeeeeee~~

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/19/2011 9:49 AM delete

adieyza haah 12..halus sgt kak..sampai xde size dah..huhuhu

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!