Dua gadis diculik turut di noda

7:47:00 AM 10 Comments A+ a-



DITAHAN...suspek yang ditahan.
DITAHAN...suspek yang ditahan.
ALOR SETAR: Dua beradik perempuan berumur 13 dan 12 tahun bukan saja melalui detik mencemaskan apabila dilarikan seorang lelaki lebih 17 jam, malah seorang daripada mangsa dipercayai dirogol sebelum diselamatkan bapa mereka keesokan harinya.
Sebelum kejadian culik itu, kedua-dua mangsa berjalan untuk pergi ke sebuah kedai berhampiran rumah mereka di Kampung Perepet, Kota Sarang Semut, kira-kira jam 5.30 petang, kelmarin apabila didatangi seorang lelaki berusia 20-an yang menaiki sebuah Perodua Kancil berwarna perak. 
Lelaki itu menarik tangan kedua-dua mangsa masuk ke dalam keretanya dan melarikan mereka ke Yan untuk menemui rakan suspek.

Mangsa merayu suspek supaya menghantar mereka pulang, bagaimanapun suspek enggan berbuat demikian sebaliknya suspek membawa mangsa meronda-ronda sekitar pantai di Kuala Sala dan Pendang.

Difahamkan seorang daripada mangsa dirogol suspek ketika mereka berhenti tidur di dalam kereta di Tokai, Pendang.


Bagaimanapun, dua beradik itu diselamatkan bapa mereka yang melihat kelibat dua anaknya dalam kereta dipandu suspek di Simpang Empat, Kuala Sala pada jam 10 pagi semalam, ketika berusaha mencari mereka dengan menunggang motosikal.

Dia mengekori Perodua Kancil suspek kira-kira 12 kilometer sehingga kereta itu kehabisan minyak di Tebengau, Kuala Kedah, dekat sini, sebelum menahan suspek.

Ketua Polis Daerah Kota Setar, Asisten Komisioner Azaman Mohd Jan, berkata bapa mangsa yang bekerja sebagai pesawah membuat laporan kehilangan anaknya pada Sabtu lalu, kira-kira jam 8.30 malam.

“Bapa mangsa terkejut diberitahu anak lelakinya bahawa kedua-dua kakaknya yang berusia 13 dan 12 tahun tiada di rumah pada malam itu.

“Bagaimanapun, keesokan harinya bapa mangsa yang menaiki motosikal ternampak kedua-dua anaknya berada di dalam sebuah Perodua Kancil berwarna perak yang dipandu seorang lelaki yang tidak dikenalinya di kawasan Kuala Sala, kira-kira jam 10 pagi.

“Dia mengekori kereta itu sehingga stesen minyak Tebengau dan menahan kereta terbabit sebelum membawa suspek ke Balai Polis Kuala Kedah,” katanya ketika dihubungi, di sini, semalam.

Beliau berkata, bapa mangsa membuat satu lagi laporan berhubung dakwaan anaknya dipercayai dirogol suspek terbabit.

“Mangsa mengadu ada melakukan hubungan seks dengan suspek di Mukim Bendang Tokai, Pendang pada malam berkenaan.

“Kami juga membawa gadis berkenaan untuk pemeriksaan di hospital kerana seorang daripadanya mengakui ada melakukan hubungan seks pada sebelah malam dia mendakwa dilarikan lelaki terbabit,” katanya.

Azaman berkata, suspek berusia 21 tahun ditahan dan kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan jika sabit kesalahan boleh dipenjara 20 tahun serta sebatan.


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

10 insan comel komen

Write insan comel komen
Farid Ahmad
AUTHOR
4/11/2011 8:19 AM delete

bengong la..adoiiii.

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/11/2011 8:22 AM delete

Farid Ahmad pelik la skang..sume sbb nafsu...muda2 lagi...

Reply
avatar
Farid Ahmad
AUTHOR
4/11/2011 8:36 AM delete

bdk kecik tu kot..kena sebat mati pucuk la pasni.amik habuan.elok2 leh guna terus simpan jela bnda tu.potong bg anjing.

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/11/2011 8:55 AM delete

farid Ahmad hahah cis lucah lagi!bg lah hukuman setimpal skit..makin mlampau remaja skang..

Reply
avatar
sherah
AUTHOR
4/11/2011 9:25 AM delete

ish..kan bagus klo bunuh jer..heeii...geram !

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/11/2011 9:30 AM delete

sherah kalau boleh kan da lama bunuh jer...tapi malaysia ada undang2..

Reply
avatar
ardinihumaira
AUTHOR
4/11/2011 10:24 AM delete

eeeeeee geram tol bab yang rogol2 ni... p kawen la bhai.

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/11/2011 10:46 AM delete

ardinihumaira hahaha nak kawen tak mampu kak...tu pasal la jalan paling mudah kot...MasyaAllah...

Reply
avatar
NaZaTuL LyA
AUTHOR
4/11/2011 1:46 PM delete

eiii, sal laa bangang sgt org tu..
ksian bdak kecik tu...

Reply
avatar
4/11/2011 3:33 PM delete

eiy, geramnye nak g ganyang setan tu...suka suki je rosakkan anak org...
bodoh betul

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!