Cheese cake tol!! Prudential jadi ME!!

3:00:00 PM 8 Comments A+ a-

kalian....


huhuhu sedih tau daku ni. orang lain asyik entry mereka cashout earning je. seronoknya dengar duit dah masyuuukk! pastu pulak ade pulak dapat BE baru. bestnyer..bila daku tengok akaun en nuffnang alangkah sedihnya lagi...apabila daku punya BE dah tukar jadi ME! wuuuuuuuaaaa :( meraung meraung meleleh air hingus ni...kuikuikui..

sebulan je PRUDENTIAL mampu bertahan dalam blog daku. yelah sape yang sanggup lama-lama kan..trafik pon tak tinggi. entry entah ape-ape jer..kejap online kejap tak. so jadilah macam ni..huhu Prudential selamat pun menjadi ME daku ke-6..huuuuuu tak hebat pon earning Prudential!! menci..menci!!


baru je lagi Maxis iPhone 4 daku jadi Metered Earning pada 17 April lalu. hari ni pulak Prudential ikut jejak! lama-lama dah xde lah BE daku lepas ni.. en nuffnang tolong lah kasi daku BE lagik!! tinggal lagi 1 je BE iaitu HP IPG MMOTR satu-satunya harapan daku untuk terus maju.. ececeh.. kalau dah jadi ME habis lah daku.. habis..habis..

en nuffnang tolong kasi jijah BE lagi!! nak jugak..nak jugak!! sambil hentak-hentak kaki...dengar lah rayuanku...huhuhu tapi daku ada nampak iklan Lancome Paris dan Xpax berjoget-joget dalam blog daku tapi tengok kat BE takde pulak yang baru. itu tandanya BE akan datang ker..
ada sesiapa tahu tak??
harap-harap ya lah kot BE akan datang..sebab tu untuk tabung jijah nak kahwin tahun depan....huhuhu Amin

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

8 insan comel komen

Write insan comel komen
fyna
AUTHOR
4/22/2011 3:12 PM delete

hehe..sbr e dear..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/22/2011 3:22 PM delete

fyna huuu sedihnya..nak jd popular mcm fyna jugak..

Reply
avatar
mykhalis
AUTHOR
4/22/2011 3:27 PM delete

bawak tenang...khalispun takde iklan..rilek jee..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/22/2011 3:46 PM delete

mykhalis cool jijah..yer yer,,nak cool...kang xde iklan tak kawin jijah pulak..hehehe

Reply
avatar
HonEyBuNNy
AUTHOR
4/24/2011 9:55 PM delete

hehe...sama la..nak jugak nak jugak...

kita kena banyak sabar neh..ngeh3

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/24/2011 10:01 PM delete

honeybunny kena la sabar sedikit kan...huhu duit mane lah dtg tergolek golek..kihkihkih

Reply
avatar
toyolkiut
AUTHOR
4/25/2011 9:16 PM delete

HEHE..
TK PUNYA LG LA..
NK BELI COKLAT SEBUNGKUS PUN TAK LEPAS, NTAH BILA BLH CASHOUT, SETAHUN DH..

NAK BAGI KEJE UMAH NI:

http://menangsokmo.blogspot.com/2011/04/my-lifes-story-blog-first-giveaway.html

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/25/2011 10:31 PM delete

toyolkiut jijah pon dah setahun lebih..asyk semua ME mmg xde la nak cshout pon..huhu

alamak..ade keje umah la pulak..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!