Wednesday, April 13, 2011

Meluat bini dah tua,kencing kat muka bini



Kencing  isteri minta tolong
KUALA LUMPUR: Berang kerana diminta membantu membuang sampah, seorang warga emas bertindak di luar kewarasan akal apabila bukan saja memukul isterinya menggunakan tongkat, malah turut kencing di muka wanita dikahwininya selama 26 tahun itu selepas mangsa terjatuh.
Kejadian mengaibkan itu berlaku di hadapan rumah pasangan terbabit di Taman Wahyu di sini, kira-kira jam 5.30 petang kelmarin.

Sumber polis berkata, lelaki warga emas terbabit yang berusia lewat 60-an panas baran dan sering memukul isterinya yang beberapa tahun muda daripadanya, terutama dalam sepanjang enam bulan lalu.
“Lelaki itu sering berkata dia benci melihat wajah isterinya yang sudah tua,” katanya Menceritakan lebih lanjut mengenai kejadian itu, sumber berkata, sebelum kejadian, mangsa menyapu sampah di hadapan rumah sebelum meminta suaminya membantu membuang sampah ke dalam tong di hadapan rumah.

“Berang dengan permintaan itu, suspek yang bertongkat menghampiri isterinya sebelum menumbuk mukanya. Tumbukan berkenaan yang tepat di muka menyebabkan wanita terbabit terjatuh.

“Selepas itu, suspek bagaikan dirasuk hantu memukul isterinya menggunakan tongkat,” katanya.

“Lelaki terbabit kemudian meninggalkan rumah mereka dan tidak pulang sehingga kini,” katanya.

Sumber itu berkata, mangsa sebelum ini tidak membuat laporan polis kerana terlalu menyayangi suaminya itu, namun selepas lelaki terbabit kencing di muka dan tubuhnya, wanita itu nekad membuat laporan.

Sementara itu, Ketua Polis Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan kejadian terbabit dan memberitahu siasatan lanjut dilakukan mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan.

Beliau berkata, ketika itu, mangsa merayu dikasihani selain menutup kepalanya menggunakan tangan.

“Selepas puas membelasah isterinya, lelaki terbabit yang hilang pertimbangan bertindak jijik dengan kencing di muka dan tubuh mangsa.


sumber: mymetro

5 comments:

  1. assalamualikum,kak zizah.. dia kata dia benci tgok muka istri dia yg dh tua,padahal dia pun kerepot jgk.. xsdr drik tol org tu.. dh 26 thn kawin,tempoh yg agk lma jgk kn?

    ReplyDelete
  2. Astaghfirullahal'azim.. dasyatnya pangai

    ReplyDelete
  3. noonaQQ wasalam..ha tu la pasal na..nak dikata benci kenapa...die pon tua gak...isteri die tu aga muda dr die..lama da kawin sebelum ni tak pernah mrungut pon.huh

    ReplyDelete
  4. ishh..macam2 la...tua2 pun ade jugak camnie!XPATUT LANGSUNG!Kesian kat isteri die.

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!