Jimmy Shanley punya kes!

12:16:00 AM 2 Comments A+ a-


daku skodeng akaun nuffnang...saja nak tengok keyword apa lah yang paling banyak stalker cari..so penutup sebelum 12mn akaun nuffnang.. keyword terbanyak hari ni ialah pasal kes Jimmy Shanley dan isterinya Suhaila..

entry yang terbaik daku...kalian boleh baca di sini Rayuan Jimmy Shanley yang di tinggalkan..
biasanya isteri yang di gantung tak bertali tetapi terbalik pulak dalam kes jimmy ni...


paling terharu yang dia cakap dia anak yatim piatu dan bergantung kasih sayang pada keluarga isterinya..nak hidup bahagia bersama isterinya dan anak dikandung...alangkah sayunya hati ni..

bertuahnya jadi lelaki penyabar dan sanggup rendahkan egonya untuk isterinya tercinta ini..
dan perkataan yang betul-betul membuatkan yang jimmy ni orangnya kuat imannya adalah:

Sungguh memalukan, berkahwin 20 hari dan berpisah, jika berbaik, mungkin akan bergaduh lagi?
"Biarlah saya malu berdepan masyarakat asalkan saya tidak malu dengan hukum Tuhan."

 maknanya di sini dia tak mahu menceraikan isterinya..
sebab dia tahu hukum Tuhan bahawa
Perbuatan yang halal tapi di benci oleh Allah ialah talak 
[Riwayat Abu Daud]

sama-sama kita berdoa agar kasih sayang mereka bertaut kembali dan alangkah bahagia nya jika anak yang dikandung tu punyai ibu dan ayah sebagai keluarga bahagia...
InsyaAllah



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

2 insan comel komen

Write insan comel komen
chii
AUTHOR
4/11/2011 12:30 AM delete

soklan panas dr melodi semlm mcm ape je..seolah2 dorang mempertikaikan anak yg dikandung wife dia..hehehe

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/11/2011 8:01 AM delete

chii tu la pasal..tapi kan bini dia pon xbgtahu pon bini dia pregnant..tu pon org len bgtahu tau..entahla..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!